کانسپت چری تیگو اسپرت کوپه در نمایشگاه شانگهای

کانسپت چری تیگو اسپرت کوپه در نمایشگاه شانگهای

شرکت چینی چری در نمایشگاه شانگهای امسال کانسپت اسپرت و زیبایی را با نام تیگو اسپرت کوپه معرفی نمود. این کانسپت که تفسیری از ایده آلی از تیگو آینده است، دارای طراحی پویا و سیال با خطوط منحنی نرم و گلگیرهای عضلانی است. در قسمت جلو، نمایی جسورانه با چراغ‌های LED، ورودی‌های هوای بزرگ و یک جلوپنجرهٔ بزرگ دیده می‌شود.

به بخش جانبی کانسپت تیگو اسپرت کوپه که نگاه می‌کنیم، در ابتدا فرم باز شدن درها به شیوهٔ موسوم به خودکشی جلب‌توجه می‌کند که موجب بهبود دسترسی به کابین می‌شود درحالی‌که حذف دستگیرهٔ درها نیز موجب سادگی پروفیل جانبی خودرو شده است. این در حالی است که بسان کانسپت‌های اخیر، آینه‌های جانبی هم با دوربین‌های کوچکی جایگزین شده‌اند درحالی‌که در عقب هم چراغ‌های باریک LED دیده می‌شود.

نمای زیبا و لوکس بیرونی این ماشین به داخل آن‌هم کشیده شده و در اینجا شاهد صندلی‌های شناور، کنسول مرکزی که به‌طور کامل در طول کابین کشیده شده، دو صفحه‌نمایش دیجیتالی، غربیلک فرمان ضخیم، کنترلرهای ساده و سقف شیشه‌ای هستیم.

ازآنجایی‌که این روزها سیستم‌های رانندگی خودکار بسیار مطرح شده و در اکثر کانسپت‌ها بکار می‌روند، چری هم کانسپت جدید خود را به تعدادی از تکنولوژی‌های خودران مجهز کرده است. البته این سازندهٔ چینی جزئیات این سیستم را اعلام نکرده است ولی گفته است که در زمانی که خودرو در حالت رانندگی خودکار قرار دارد، غربیلک فرمان را می‌توان برای بازی‌های ویدئویی مورداستفاده قرار داد که ایدهٔ جالبی به‌حساب می‌آید.

 پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۷ در میدونی، با ما همراه باشید…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.