چه شباهت‌هایی میان آکورا NSX تایپ S و نسل گذشته این خودرو وجود دارد؟

چه شباهت‌هایی میان آکورا NSX تایپ S و نسل گذشته این خودرو وجود دارد؟

نسل کنونی آکورا/ هوندا NSX هیچگاه به اندازه‌ای که شایسته‌اش بود، تشویق و محبت طرفداران را دریافت نکرد اما مدل جدید تایپ S، این داستان را تغییر داد و یک خودروی بسیار خوب را به خودرویی عالی تبدیل کرد. آکورا برای ساخت تایپ S، طراحی NSX را تیز دستخوش تغییر قرار داد و با به‌روزرسانی ظاهر و آیرودینامیک آن، خودرویی را تولید کرده که شایسته موتوری تازه و به‌روزشده است. مجموعه «Throttle House» اخیرا این نمونه جدید را درکنار مدل محبوب NSX 1999 قرار داده است.

نسخه اورجینال یک نمونه عادی نبود؛ قرار شده بود که NSX تایپ S درکنار نسخه «الکس زاناردی ادیشن» که تنها ۵۱ عدد از آن در آمریکای شمالی فروخته شد، بررسی شود. طرفداران NSX به‌حدی به نسخه زاراندی ادیشن علاقه دارند که دیده شده شخصی یک نمونه از آن را با ۱۹,۳۰۰ کیلومتر به قیمت ۲۷۷ هزار پوند در سپتامبر ۲۰۲۰ به فروش رساند.

قاعدتا مشخص است که نسخه زاراندی ادیشن با NSX تایپ S تفاوت بسیار زیادی دارد؛ برای نمونه می‌توان به وزن نسخه اورجینال اشاره کرد که ۴۵۳ کیلوگرم سبک‌تر از تایپ S است و تنها با جعبه‌دنده ۶ سرعتی دستی فروخته می‌شد. میزبان این مجموعه درحالی‌که تایپ S را در پیست می‌راند، به سرعت بالای آن و جعبه‌دنده بازتنظیم‌شده و عالی آن اشاره می‌کرد.

او اضافه می‌کند که صدای موتور هیبریدی که در نسل گذشته، گهگاه اذیت‌کننده می‌شد دیگر وجود ندارد. بررسی‌کننده عنوان می‌کند که تایپ S در گذر از جاده‌های کوهستانی و پیچ‌درپیچ، اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده‌ای را به راننده‌اش منتقل می‌کند و سواری آن واقعا راحت است و احتمالا یکی از راحت‌ترین سوپرخودروهای امروزی است که او تاکنون تجربه کرده است.

او می‌افزاید که با وجود عملکرد عالی، اگر از تایپ S تا حد نهایی‌اش استفاده کنید، عملکرد کمی پایین‌تر از انتظار است؛ برای نمونه کمی کم‌فرمانی در سرعت‌های بالا تجربه می‌شود و بخش پشتی خودرو کنترل مناسبی ندارد که کمی تعجب‌آور است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.