چطور نوجوانی خوش‌استایل باشیم؟ مخصوص پسرها

چطور نوجوانی خوش‌استایل باشیم؟ مخصوص پسرها

خوش‌تیپی برای اغلب نوجوان‌ها از آن موضوع‌های خیلی مهم به‌حساب می‌آید.  اگر شما نوجوانی هستید که می‌خواهید استایل تینجری جذابی داشته باشید، این مطلب ویژه شماست. شاید هم پدر و مادری هستید که می‌خواهید پیشنهادهای هیجان‌انگیزی برای نوجوان پسر خوش‌تیپ‌تان داشته باشید.واقعیت این است که استایل تینجری جذاب صرفا با خرید لباس و اکسسوری گران‌قیمت و فراوان به‌دست نمی‌آید. کافی‌ است چند دست لباس کاربردی و باکیفیت داشته باشید و با همان‌ها ست‌های مختلفی درست کنید. من‌ومد برای شما پیشنهادهایی دارد.

۱- کمد لباس نوجوان پسر خوش‌تیپ به چه لباس‌هایی نیاز دارد؟

نوجوان‌ها سایز ثابتی ندارند. قدشان در حال رشد است و سایزشان تغییر می‌کند. خرید یک کوه لباس نتیجه‌ای ندارد جز اینکه بعد از چند ماه همه کوچک شده‌اند. فهرست ما را ببینید و کمد لباس‌تان را بررسی کنید. هر تینیجری به این لباس‌ها نیاز دارد: شلوار جین، تی‌شرت ساده، تی‌شرت با طرح‌های گرافیکی، هودی، بافت پاییزی و زمستانی، اکسسوری‌های هیجان‌انگیزی مثل کمربند، کلاه و ساعت، کفش روزمره و اسنیکرز و کت برای مراسم نیمه‌رسمی و رسمی.

۲- به استایل شخصی فکر کنید

پیدا کردن استایل شخصی برای بعضی از بزرگسالان هم ساده نیست. اما شما از نوجوانی شروع به ساختن استایل شخصی خودتان کنید. ببینید بیشتر چه سبک لباس‌هایی را می‌پوشید یا می‌پسندید. شلوار راسته توجه شما را جلب می‌کند یا شلوار بگی؛ جین را بیشتر دوست دارید یا کتان؛‌ لباس‌های جذب و سایز را ترجیح می‌دهید یا گشاد. رنگ‌های خنثا و طرح‌های ساده را دوست دارید یا لباس‌های پر از طرح‌های گرافیکی و رنگ‌های شلوغ. زمانی که تکلیف خودتان را با سلیقه‌تان روشن کنید، انتخاب استایل و ست کردن لباس خیلی راحت‌تر می‌شود.

۳- ایده بگیرید

ایده گرفتن برای هر کاری کمک‌کننده است. در ست کردن استایل نوجوانانه جذاب و هیجان‌انگیز هم می‌توانید ایده بگیرید. شاید از استایل بعضی از افراد محبوب و معروف خوش‌تان می‌آید. پس به سبک لباس‌شان بیشتر دقت کنید. پینترست پر از ایده‌های خلاقانه است. گاهی عکس‌ها را اسکرول کنید و هر کدام را دوست دارید، ذخیره کنید. کم‌کم بوردی درست می‌کنید که استایل و ست‌های دلخواه‌تان در آن زیاد است.

۴- خودتان باشید

می‌دانید جذاب‌ترین نکته‌ انتخاب استایل و لباس چیست؟ این‌که به شما حس خوبی بدهد! احساس اعتماد به‌نفس و قدرت کنید. از طرف دیگر، خیلی از تینیجرها دوست دارند از ترند پیروی کنند. گاهی هم سبک لباس‌ پوشیدن گروه دوستان‌شان را انتخاب می‌کنند تا شبیه آنها باشند. اما هر ترند و استایلی به شما حس اعتماد به‌نفس نمی‌دهد. زمانی که احساس کنید لباسی به تن شما نشسته، به اندام، رنگ پوست و ترکیب صورت شما می‌آید، آن وقت است که حس خوبی به خودتان پیدا می‌کنید.

۵- برندهای محبوب‌تان را پیدا کنید

معمولا هر برندی سبک خودش را دارد. دنبال برندی بگردید که سبکی نزدیک به سلیقه‌ شما داشته باشد. برندهایی مثل زارا و اچ‌اند‌ام مناسب روزمره و استایل خیابانی هستند. اما گرانی ارز، قیمت محصولات برندهای خارجی را بالا برده. در برندهای لباس ایرانی جست‌وجو کنید. برای مثال، تن‌درست به درد کسانی می‌خورد که سبک‌ سنتی و الیاف طبیعی دوست دارند. بادی اسپینر برای افرادی که اسپورت می‌پوشند، گزینه جذابی‌ است.

۶- هوشمندانه اکسسوری انتخاب کنید

انتخاب اکسسوری می‌تواند یک استایل ساده و معمولی را به استایل تینیجری جذاب تبدیل کند. هر نوجوان پسر خوش‌تیپ، می‌تواند از کمربندهای قشنگ، دست‌بندهای مد روز، ساعت و بندعینک بهره ببرد. کلاه یکی از آن اکسسورهایی ا‌ست که نباید از آن غافل شوید. تابستان باشد یا زمستان، کلاه لبه‌دار یا بافت حسابی تاثیرگذار می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم کلاه لبه‌دار سفید در کمدتان داشته باشید. چنین کلاهی با همه‌ تی‌شرت‌ها و البته با کفش ورزشی سفید، خیلی خوب هماهنگ می‌شود.

گاهی اکسسوری را از پالت رنگ لباس‌ها انتخاب می‌کنید. گاهی هم رنگ متضاد و چشمگیر را ترجیح می‌دهید. جوراب یکی از تکه‌های لباس است که اغلب به آن توجه نمی‌شود. اگر استایل رنگی را دوست دارید، به  انتخاب درست طرح و رنگ جوراب‌تان دقت کنید.

۷- از شلوار جین کمک بگیرید

یکی از لباس‌های واقعا کاربردی، همین شلوار جین همیشگی‌ است. شلوار جین با تی‌شرت سفید، پولوشرت رنگی یا تی‌شرت طرح‌دار و گرافیکی راحت ست می‌شود. یک جفت کفش ورزشی و کلاه به آن اضافه کنید تا بی هیچ تلاشی خوش‌تیپ به‌نظر برسید.

۸- کفش‌ها برای نوجوان پسر خوش‌تیپ مهمند

دقت کنید کفشی که انتخاب می‌کنید، مناسب استایل شما باشد. دست‌کم به دو جفت کفش نیاز دارید. یکی برای استایل کژوال و روزمره و دیگری برای استایل نیمه‌رسمی و رسمی. می‌توانید با یک جفت اسنیکرز به مدرسه، مهمانی و مرکزخرید بروید. اما مناسبت‌های رسمی مثل جشن عروسی به کفش رسمی‌تری نیاز دارند. کفش کالج یا لوفر می‌تواند برای همه‌ مناسبت‌ها به‌کار رود، پس گزینه‌ کاربردی به‌حساب می‌آید.

۹- اشتباه‌های استایل نوجوان خوش‌تیپ چه می‌تواند باشد؟

زیاده‌روی در استفاده از اکسسوری نتیجه‌ جذابی به‌دنبال ندارد. نیازی ندارید که همزمان دست‌بند، گردنبند، گوشواره، عینک و چیزهای دیگر را استفاده کنید، به‌ویژه اگر اکسسوری‌های چشمگیر و درشت انتخاب کرده‌اید. کمی خلوتی کمک می‌کند هر چه پوشیده‌اید بیشتر به‌چشم بیاید.

خودتان را به رنگ خاصی محدود نکنید. رنگ‌های مختلف را در استایل‌تان به‌کار گیرید و ببینید کدام بیشتر به شما می‌آید.

بعضی تصمیم‌ها می‌تواند استایل تینجری شما را کلا خراب کند، مثل انتخاب شلوارک زیرزانوی بگی؛ تی‌شرت شلوغی که پر از رنگ ‌و طرح‌های گرافیکی ا‌ست و می‌تواند جلوه‌ شلخته و شلوغی به شما بدهد؛ یا مرتب نکردن موها.

۱۰- آراسته باشید

این را آخر نوشته‌ایم، اما از همه مهم‌تر است! هر قدر استایل تینیجری جذابی برای خودتان بسازید، نوجوان پسر خوش‌تیپ باید بوی خوش بدهد و تمیز به‌نظر برسد. در دوش گرفتن تردید نکنید. به‌ویژه اگر اهل ورزش و فعالیت بدنی هستید. موها را مرتب نگه دارید. بهداشت دندان‌ها و ناخن‌ها را هم که یادتان می‌ماند. هرچه باشد قرار است حسابی خوش‌تیپ به‌نظر برسید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.