پکیج GTR برای آئودی R8

پکیج GTR برای آئودی R8

تیونر آلمانی ABT Sportsline نیز با بروز رسانی پکیج جدید خود راهی ژنو ۲۰۱۳ شده؛ پکیج آنها GTR نام گرفته که نخستین بار در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۰ رونمایی شده بود اما حالا GTR برای نصب بر روی فیس لیفت R8 مهیا شده است . . .

این نخستین باری است که ABT به سراغ فیس لیفت R8 می رود؛ آنها کارشان را با مدل های ده سیلندر این سوپر اسپرت یعنی V10 R8 شروع کرده اند. قدرت و گشتاور تولیدی موتور ۵.۲ لیتری این خودرو بصورت استاندارد به ترتیب معادل ۵۵۰ اسب بخار و ۵۴۰ نیوتن متر بوده که ABT آنها را تا مرز ۶۲۰ اسب بخار به همراه ۵۵۰ نیوتن متر رسانده است. حالا R8 به لطف این بهبود فنی می تواند صفرتاصد را ۰.۳ ثانیه سریع تر از نسخه های استاندارد یعنی در ۳.۲ ثانیه طی کرده و بجای آنکه حداکثر سرعتش ۳۱۱ کیلومتر برساعت باشد اینبار به بیش از ۳۲۵ کیلومتر برساعت هم می تواند سرعت خود را افزایش دهد.

ABT از فیبرکربن در رکاب های جانبی، ورودی هوای جلو، اسپویلر عقب و در اسپلیتر قابل تنظیم در زیر سپر جلو بهره گرفته که در مجموع، وزن خالص R8 GTR را به ۱,۵۱۵ کیلوگرم محدود کرده اند درحالیکه اگر همین عدد را با نسخه های استاندارد V10 R8 مقایسه می کنیم خواهیم دید که محصول ABT حدود ۱۱۰ کیلوگرم سبکتر است. سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ، رینگ های فورج کاری شده ۱۹ اینچ و استفاده از کمک های اسپرت به همراه فنرهای قابل تنظیم در تعلیق از دیگر مشخصه های R8 GTR خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.