پورشه ۹۱۱GT3 مدل ۲۰۱۴

پورشه ۹۱۱GT3 مدل ۲۰۱۴

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳: پورشه برای نخستین بار از مدل های جدید GT3 رونمایی کرد؛ یک کوپه اسپرت که نسبت به مدل های سابقش هم سبکتر شده و هم قدرمندتر . . .

GT3 که بر شاسی ۹۱۱ کررا ساخته شده، شباهت فوق العاده زیادی با مدل های استاندارد ۹۱۱ دارد اما اگر خوب دقت کنید خواهید دید که سپر جدیدش به همراه اسپویلر کربنی زیر آن، اسپویلر عقبی که از مدل های ۹۱۱classic گرفته شده و نهایتا سپر عقب که دو خروجی دایره ای شکل اگزوز در وسط و خروجی های هوا نیز در اطراف آن تعبیه شده، تنها وجه تمایز GT3 با ۹۱۱ استاندارد است. البته پورشه به تفاوت های دیگری نیز اشاره کرده مانند عریض تر شدن رکاب ها و گلگیرها (حدود ۴۳ میلیمتر) که البته با چشم غیرمسلح قابل رویت نیست! در کابین نیز تغییر خاصی صورت نگرفته جز اینکه از چرم هایی با دوخت جدید آلکانترا برای صندلی ها و روکش فرمان استفاده شده است.

در زیر کاپوت این کوپه اسپرت همچنان موتور ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت پورشه جای داشته که اینبار با پیستون های فورج کاری شده و شاتون های تیتانیومی قادر به تولید ۴۷۵ اسب بخار قدرت به همراه ۴۳۸ نیوتن متر گشتاور است.

GT3 که در پیست مسابقه ای نوربرگ رینگ آلمان زمان ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه ای را به نام خود ثبت کرده، با کفش های ۲۰ اینچی اش و به کمک گیربکس شش سرعته دوکلاچه که تمامی قدرت را به محور عقبی خودرو منتقل می کند می تواند در عرض ۳.۵ ثانیه صفر تا صد را طی کرده و در ادامه تا بیش از ۳۱۵ کیلومتر برساعت سرعتش را افزایش دهد. فروش مدل ۲۰۱۴ این خودرو از اواخر سال ۲۰۱۳ با مالیات ۹۵۰ دلاری در ایالات متحده و با قیمت پایه ای ۱۳۰,۴۰۰ دلار آغاز خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.