پایان راه مرسدس S کلاس کوپه و کابریولت فرا رسیده است

پایان راه مرسدس S کلاس کوپه و کابریولت فرا رسیده است

نسل بعدی مرسدس بنز S کلاس در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد اما به نظر نمی‌رسد که دیگر شاهد تولید نسل جدید نسخه‌های کوپه و کابریولت از این خودروی پرچم‌دار باشیم.

دایملر برنامه‌های مهمی برای کاهش هزینه‌ها در نظر گرفته و حداقل ۱۵ هزار کارمند را اخراج خواهد کرد. به همین خاطر گفته می‌شود مرسدس بنز تصمیمی برای تولید نسل‌های جدید S کلاس کوپه و کابریولت ندارد.

این موضوع در حالی رخ می‌دهد که نسل فعلی مدل‌های دو درب S کلاس بر پایه همان پلتفرم نسخه سدان شکل گرفته‌اند و بنابراین پلتفرم مخصوصی برای آن وجود ندارد که هزینه‌ها را بالا ببرد.

تصمیم مرسدس بنز برای عدم تولید نسل جدید S کلاس کوپه و کابریولت خیلی تعجب‌برانگیز نیست زیرا نسخه سدان بسیار پرفروش‌تر از دو مدل دیگری است.

تنها S کلاس کوپه و کابریولت نیستند که با خط تولید خداحافظی می‌کنند زیرا این اواخر تائید شده پیکاپ ناموفق X کلاس نیز تولید نخواهد شد. همچنین سومین نسل CLS و AMG GT چهار درب کنونی نیز پس از پایان عمر کنونی خود دوباره تولید نخواهند شد و جای خود را به محصولی الکتریکی خواهند داد.

اگرچه دیدن خاتمه تولید مرسدس S کلاس کوپه و کابریولت ناراحت کننده است اما یک خودروی تمام الکتریکی جدید با نام EQS سدان خودنمایی خواهد کرد. این خودرو جزو خانواده‌ی EQ مرسدس بنز خواهد بود و در آینده محصولات بیشتری از این خانواده تولید خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.