هیوندای جنسیس کوپه ۲۰۱۳ فرمولا دریفت

هیوندای جنسیس کوپه ۲۰۱۳ فرمولا دریفت

گروه مسابقه‌ای RMR با معرفی جنسیس فرمولا برای شرکت در فصل ۲۰۱۲ فرمولا دریفت آماده شده است؛ تنها وجه تشابه جنسیس کوپه‌ای که آنها برای مسابقات تدارک دیده‌اند با نسخه استانداردش، چراغ‌های آن است!

صرف نظر از کیت بدنه جدید خودرو، RMR برای پرخورانی موتور ۳.۸ لیتری V6 جنسیس از توربوهای خطی دوگانه بهره گرفته که موجب شده قدرت تولیدی موتور از ۳۴۸ اسب‌بخار درحالت استاندارد، به بیش از ۶۰۰ اسب افزایش یابد.

استیو شانون (Steve Shannon) از مسولین ارشد هیوندای موتورز آمریکا معتقد است که : فرمولا دریفت یکی از بهترین مسابقاتی است که علاوه‌بر دارابودن جنبه سرگرمی، چالشی بزرگ برای بهترین رانندگان دنیاست؛ از این‌رو انتخاب راننده سرشناسی همچون رایز میلن و استفاده از تجربیات گروه تیونینگی وی (RMR) توسط هیوندای در همین راستا بوده است.

گفتنی است دوره اول مسابقات ۲۰۱۲ Formula Drift در تاریخ ششم آوریل در Long Beach کالیفرنیا برگزار شد و رایز میلن با مجموع ۶۴ امتیاز به رتبه ششمی این مسابقات دست یافت. رتبه اول نیز در اختیار جاستین پائولاک (Justin Pawlak) بود که با فورد موستانگ خود توانست ۱۰۶ امتیاز را از آن خود کند.

دوره دوم فرمولا دریفت در ۱۱ می در Road Atlanta در ایالت جورجیا، دور سوم در ۱ ژوئن در Palm Beach در ایالت فلوریدا و دور چهارم نیز در تاریخ ۲۲ ژوئن و در Wall Speedway در ایالت نیوجرسی آمریکا برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.