هوندا سیویک کوپه Si مدل ۲۰۱۴

هوندا سیویک کوپه Si مدل ۲۰۱۴

سال ۲۰۱۴ برای طرفداران کوپه ها سال خوبی خواهد بود زیرا به نسبت، تعداد و تنوع این خودروها افزایش یافته است. مخصوصا کوپه های ارزان قیمت که از ژاپن و کره می‌آیند. یکی از این خودروهای کوپه که مورد علاقه ماست، هوندا سیویک Si است که در سال جدید با تغییرات و به‌روزرسانی هایی همراه خواهد بود.

با نگاهی به ظاهر خودرو، جلوپنجره منحصر به فرد، گلگیرهای جلوی منحنی، چراغهای جدید در جلو و عقب، آینه ها، سپرها و دیفیوزر عقب و اسپویلر بزرگ، چهره ای تهاجمی تر را خلق کرده اند. سیویک کوپه Si روی چرخهای ۱۸ اینچی استقرار یافته است.

در داخل کابین با روکش پارچه ای صندلیها در یک تم سیاه و قرمز مواجه خواهید شد. پانل های داشبورد با طرح فیبر کربن، جالب از آب در آمده اند. یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی با دریافت دستورات صوتی به صورت استاندارد در این ماشین قرار داده شده که به نسل دوم سیستم HondaLink متصل است.

در زیر هود یک موتور ۲.۴ لیتری i-VTEC چهار سیلندر با قدرت ۲۰۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۶ نیوتن متر قرار دارد. افزایش توان به علت استفاده از سیستم اگزوز تیون شده می‌باشد. یک گیربکس شش سرعته دستی نیز وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد. سیستم تعلیق نیز تقویت شده و بهبود یافته است.

قیمت هوندا سیویک کوپه Si حدود ۲۷۵ دلار افزایش را نشان می‌دهد و اکنون برای آن باید ۲۲۷۹۰ دلار پرداخت کنید. این یعنی برای مدلهای کوپه نسبت به سدان باید حدود ۲۰۰ دلار کمتر پرداخت کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.