همه نکات درباره ریمل ابرو؛ این وسیله کاربردی آرایشی را بشناسید

همه نکات درباره ریمل ابرو؛ این وسیله کاربردی آرایشی را بشناسید

خیلی از افراد به دلایل مختلف ابروهای خوبی ندارند. در بیشتر موارد، یک جای کار می‌لنگد. مثلا ابروها نامتقارن هستند، بخشی از یک ابرو خالی به نظر می‌رسد یا اینکه تار ابروها رو به پایین می‌خوابند.  خبر خوب این است که ریمل ابرو به کمکتان می‌آید و همه نقص‌ها را پوشش می‌دهد. چطور؟ در این مقاله خواهید خواند.

ریمل ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟

گاهی‌اوقات ابروها دچار مشکل می‌شوند و دیگر جذابیت کافی را به عنوان سایه‌بان زیبای چشم‌ها ندارند. گاهی هم ابروهایتان فُرم خاصی ندارند یا بخش‌های خالی زیادی در آنها وجود دارد. ممکن است که از چنین وضعیتی راضی نباشید.

دلیل مشکلات موجود در ابروهایتان هر چه که باشد، مهم نیست؛ ریمل ابرو به کمکتان می‌آید تا همه مشکلات را رفع کند. حتی اگر ابروهای پرپشت و خوش‌حالتی دارید باز هم ابروهایتان برای زیباترشدن نیاز دارند تا دستی به سر و رویشان بکشید. ریمل ابرو می‌تواند گزینه خوبی برای همه ما باشد.

ریمل ابرو مانند ریملی است که به مژه‌ها می‌زنید و باعث می‌شود که ابروها حجیم‌تر و خوش‌حالت‌تر به نظر برسند. به کمک چنین وسیله‌ای می‌توانید تارهای نافرمان ابرو را به‌خط کنید و روبه بالا کنید. ریمل ابرو در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود. پس نگران متناسب‌نبودن رنگ ابرو و ریمل‌ها نباشید.

در یک جمع‌بندی باید بگوییم که ریمل ابروها می‌تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  • به ابروهای شما رنگ اضافه می‌کند. تنوع رنگ ریمل‌های مخصوص ابرو زیاد است و ابرویتان هر رنگی که باشد، گزینه مناسب آن را پیدا خواهید کرد.
  • باعث می‌شود که تارهای موی ابرو به حالتی مرتب درآیند. زمانی که به آنها ریمل می‌زنید، سر جایشان قرار می‌گیرند و آشفته یا نامرتب نمی‌شوند. مهم‌تر اینکه ابروها لیفت و رو به بالا هدایت می‌شوند.
  • موجب می‌‌شود تا ابروها پُرتر به نظر برسند. اگر خواهان چنین چیزی هستید، بهتر است به دنبال ریملی بگردید که رنگش با رنگ طبیعی تارهای ابرو شبیه است.

 در خرید ریمل مناسب ابروی خودتان دقت کنید

متخصصان آرایش معتقدند که استفاده از ریمل مژه‌ها برای ابرو هم ایده بدی نیست. ضمن اینکه در برخی از موارد، می‌تواند حجم بیشتری هم به ابروهایی نازک بدهد. اما اگر می‌خواهید که فقط ابروها را مرتب نگه دارید و کمی رنگ‌شان را بیشتر کنید، بهتر است به دنبال ریمل ابرو بروید.

نکته نخستی که باید در انتخاب ریمل ابرو در نظر داشته باشید، خرید ریملی است که با رنگ ابرویتان هماهنگی دارد. البته انتخاب ریملی که رنگ روشن‌تری دارد و چندان تیره محسوب نمی‌شود، حالت طبیعی‌تری به ابروها می‌دهد.

بعضی از ریمل‌های ابرو ضدآب هستند. این انتخاب شماست که ریملی ساده را انتخاب کنید یا گزینه‌ای که ضدآب است. چرا؟ چون بنا به نیازی که دارید باید تصمیم‌گیری کنید. اگر می‌خواهید که ریمل برای مدت زمانی طولانی روی ابروهایتان بماند، بهتر است که به سراغ خرید مدلی بروید که در مقابل آب مقاوم است.

به برس ریمل هم دقت داشته باشید. هر چقدر که برس آن از ظرافت بیشتری برخوردار باشد، ریمل‌ها هم به حالت طبیعی‌تری روی تارهای ابرو قرار می‌گیرند.

شیوه استفاده از ریمل ابروها چیست؟

  • زمانی که می‌خواهید ریمل ابروها را استفاده کنید، باید ابروها را به حالت طبیعی و متناسب با خوابشان شانه کنید و ریمل را در همان جهت روی تارهای موی ابرو بزنید. سعی نکنید که از حالت و شکل طبیعی ابروها خارج شوید. این کار جلوه‌ای مصنوعی و نامناسب به ابروها می‌دهد.
  • اگر موهای ابرو رو به بالا جهت گرفته‌اند، ریمل را در همان جهت روی تارهای مو حرکت بدهید و اگر جهات موها به سمت طرفین ابروست، باز هم ریمل را به همان سو حرکت بدهید. اصرار به تغییر مسیر تارهای موی ابروهایتان نداشته باشید.
  • مراقب باشید که مواد ریمل روی موهای ابروهایتان باقی نمانند. بیشتر افراد در استفاده از ریمل دچار این مشکل هستند و کمی از ریمل روی ابروهایشان می‌ماسد. اگر ابروها را خوب شانه کنید و با قلم‌موی ریمل در مسیری هم‌جهت با رویش موها پیش بروید، دچار چنین مشکلی نخواهید شد.
  • اگر می‌خواهید ابروهایتان به کمک ریمل ابرو حالتی شگفت‌انگیز پیدا کند، بعد از اینکه دست نخست را زدید، نیم دقیقه (یا حتی بیشتر) صبر کنید و دست دوم ریمل را روی ابروها بزنید. با این کار، حجم ابروهایتان بسیار بیشتر از حالت طبیعی‌اش خواهد شد.

در آخر

این‌روزها، دنیای آرایش مانند گذشته‌ها نیست. وسایل و لوازم متعددی به بازار آمده‌اند که می‌توانند خیالتان را بابت داشتن ظاهری کاملا آراسته‌ راحت کنند. نکته دیگری هم درباره ریمل ابرو وجود دارد، برخی از این محصولات آرایشی از مواد طبیعی و گیاهی تولید می‌شوند. خرید محصولاتی که فاقد مواد شیمیایی هستند به حفظ سلامت کمک می‌کنند.

علاوه بر این، برخی از محصولات آرایشی هم در شرکت‌هایی تولید می‌شوند که برای انجام تحقیقات‌شان یا تولید محصولات‌شان از حیوانات برای آزمایش و تولید سواستفاده نمی‌کنند. اگر از دوست‌داران محیط زیست و حیوانات باشید، قطعا چنین چیزی برایتان حائز اهمیت خواهد بود. روی چنین محصولاتی یا در معرفی برندشان در تبلیغات و برندبوک‌ها، عبارت «Cruelty-free» درج می‌شود.

ریمل ابرو هم برای همه افراد کاربرد دارد و باعث می‌شود که حالت ابروها زیباتر و مرتب‌تر شود. شما تجربه استفاده از ریمل ابرو را داشته‌اید؟ اگر نکته‌ای می‌دانید که از نظرمان جا افتاده است، دوست داریم که ما را در جریان قرار بدهید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.