همه‌چیز درباره برند میبلین؛ نکاتی جذاب درباره این برند محبوب آمریکایی

همه‌چیز درباره برند میبلین؛ نکاتی جذاب درباره این برند محبوب آمریکایی

احتمالا شما هم برند میبلین را می‌شناسید. با فکر کردن به این نام تجاری محبوب، به احتمال قوی تصاویری از تیوپ‌ها و بسته‌بندی‌های صورتی، زرد و سبز لیمویی در ذهن شما شکل می‌گیرد. دلیل‌اش هم واضح است. سالیان سال است که محصولات این برند آمریکایی در میان لوازم آرایش اغلب خانم‌ها یافت می‌شوند. در این مطلب، قصد داریم درباره میبلین، تاریخچه و محبوب‌ترین تولیدات آن با شما صحبت کنیم. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

معرفی برند میبلین

نام تجاری Maybelline New York که اغلب افراد آن را با عنوان برند میبلین می‌شناسند متعلق به یک شرکت آمریکایی و چندملیتی است که در زمینه تولید لوازم آرایش، محصولات مراقبت از پوست و عطریات فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک در ایالات متحده مستقر است و همچنین، در بیش از ۱۲۹ کشور سراسر جهان شعبه دارد. برند شناخته شده میبلین با ارائه بیش از ۲۰۰ محصول، با بهره‌گیری از تازه‌ترین فناوری‌های روز دنیا و با تکیه بر مهارت، دانش و تخصص برترین کارشناسان خود محصولاتی را تولید می‌کند که نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را در کلیه نقاط جهان به خود جلب می‌کنند. جالب است بدانید، میبلین نیویورک حامی و اسپانسر رسمی هفته مد مرسدس بنز نیویورک است. این برند محبوب، در سال ۱۹۹۶توسط شرکت لوازم آرایشی فرانسوی L’Oréal خریداری شد و از همان زمان تا کنون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های این غول صنعت آرایشی فعالیت می‌کند. شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد که میبلین نخستین شرکت آمریکایی است که نظر L’Oréal را به خود جلب کرد و به یکی از زیر مجموعه‌های آن تبدیل شد.

تاریخچه برند میبلین چیست؟

در سال ۱۹۱۳، «توماس ویلیامز» که یک شیمیدان جوان از اهالی شیکاگو بود با یک مشکل خانوادگی مواجه شد. خواهر بزرگتر توماس که «میبل» نام داشت عاشق مردی شد که او خود دل در گرو عشق فرد دیگری داشت. «میبل ویلیامز» با آن‌چه در آن روزگار در دسترس‌اش بود به سختی تلاش می‌کرد زیباتر از همیشه جلوه کرده و نظر فرد محبوب‌اش را به خود جلب کند. برای این منظور، او به مژه‌ها و ابروهای‌اش وازلین می‌زد. این‌جا بود که توماس (برادر مهربان) تصمیم گرفت پودر کربن را به وازلین اضافه کند. در واقع، او با انجام این کار می‌خواست به خواهرش کمک کند تا مژه‌ها و ابروهای خود را به‌طرز چشمگیری تیره‌تر و خوشایندتر کرده و جذابیت‌اش را افزایش دهد.

جالب است بدانید استفاده از این محصول کار خودش را کرد! در سال ۱۹۱۵، میبل مرد مورد علاقه‌ خود را به‌دست آورد و برادرش توماس نیز یکی از غول‌های صنعت آرایش یعنی برند میبلین را تاسیس کرد. همان‌طور که احتمالا متوجه شدید توماس برای نام‌گذاری این برند از اسم خواهرش الهام گرفت.

دو سال بعد، ریمل میبلین به‌عنوان نخستین لوازم آرایشی مدرن چشم به مخاطبان معرفی شد و برای استفاده روزمره در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این محصول در ابتدا فقط از طریق سفارش پستی در دسترس بود. با این حال، محبوبیت این ابزار کاربردی به‌اندازه‌ای افزایش یافت که بسیاری از خانم‌ها برای تهیه آن به داروخانه‌ها مراجعه می‌کردند. به این ترتیب، پای لوازم آرایشی میبلین به این مکان‌ها باز شد.

مدتی بعد، مداد ابرو‌ی پرطرفدار، سایه‌های رنگی و خط چشم‌های میبلین هم به بازار عرضه شدند. این محصولات در نوع خود منحصر به‌فرد بودند و موجب ترند شدن روش‌های آرایشی چشمگیر و دراماتیک در میان جوانان‌ شدند. میبلین اولین شرکت لوازم آرایشی بود که تبلیغات خود را به رادیو سپرد و از این طریق، فروش‌اش را رونق داد. در سال ۱۹۳۲، در پاسخ به تقاضای بی‌وقفه بانوان، میبلین بسته‌های ریمل کیک (Maybelline Cake Mascara) خود را برای خرده‌فروشی ارائه کرد.

روند تبلیغات برند میبلین چگونه بود؟

توماس ویلیامز برای تبلیغات برند میبلین از مشهورترین ستارگان فیلم‌های صامت استفاده کرد و از این طریق زیبایی شگفت‌انگیز مژه‌های ریمل خورده را برای خانم‌ها به نمایش درآورد. به این ترتیب، بانوان آن روزگار با تاثیر ریمل بر زیبایی و جذابیت چشمان‌شان آشنا شدند و آمار فروش محصولات میبلین هم به‌طرز چشمگیری افزایش یافت.

آشنایی با معروف‌ترین چهره‌های برند میبلین

جوزی مِران، میراندا کِر، سارا میشل گِلر، ملینا کاناکاریدیز، جانگ زئی، سیتی نورهالیزا، فاشا ساندا، شیتال مالار، جولیا استگنر، جسیکا وایت و کریستین دیویس از چهره‌های شناخته شده‌ای بودند که پیش از این در تبلیغات محصولات برند میبلین حضور داشتند.

در سال‌های اخیر هم سلبریتی‌های مشهوری مانند آدریانا لیما، کریستی ترلینگتون، شارلوت کمپ مول، امیلی دیدوناتو، بئاتریز شانتال، جردن دان، جوزفین اسکریور، جی جی حدید، لیزا سوبرانو و اوراسایا اسپربوند به‌عنوان چهره‌های میبلین در رسانه‌ها ظاهر شده‌اند.

عملکرد برند میبلین در سال‌های اخیر چگونه بوده است؟

۱۰۰ سال پس از تاسیس، برند میبلین همچنان در اوج محبوبیت خود قرار دارد. براساس آمارهای به‌دست آمده، در هر ۱.۷ ثانیه یکی از ریمل‌های این برند در گوشه و کنار جهان به فروش می‌رسد‌. در ژانویه ۲۰۱۹، میبلین با برند مد آلمانی پوما همکاری کرد. این همکاری برای مجموعه‌ای با تولید محدود به نام Maybelline X Puma انجام شد. آدریانا لیما به عنوان سفیر این همکاری انتخاب شد.

در ماه می ۲۰۲۱، میبلین با کمپانی مارول همکاری کرد تا محصولاتی با تولید محدود ایجاد کرده و نمادین‌ترین شخصیت‌های مارول را با محصولات پرفروش این برند مرتبط کند. محصولات برند میبلین همچنان از کیفیتی عالی برخوردارند و توسط برخی از آرایشگران معروف دنیا استفاده می‌شوند. این برند در طول سال‌های طولانی حضورش در بازار لوازم آرایشی جوایز زیادی را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر، ریمل‌های این برند از مشهورترین و پرطرفدارترین محصولات آرایشی دنیا به حساب می‌آیند.

نگاهی به گروه‌بندی محصولات برند میبلین

محصولات آرایشی صورت

محصولات آرایشی صورت از برند میبلین شامل انواع کرم‌پودر، های‌لایتر، برنزر، کانسیلر، کانتور و پرایمر است. این محصولات با فرمولاسیونی پیشرفته به شما کمک می‌کنند پوستی یک‌دست، سالم و بی‌عیب‌ونقص را به نمایش گذاشته و زیبایی خدادادی خود را دو چندان کنید. این تولیدات در بافت‌های گوناگون و با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند.

محصولات آرایشی چشم

محصولات آرایشی چشم از برند میبلین شامل محصولات ابرو، خط چشم، سایه و ریمل است. این تولیدات در رنگ‌های مختلف برای انواع روش‌های آرایش از دراماتیک گرفته تا ملایم طراحی شده‌اند و جذابیت چشمان شما را دو چندان می‌کنند.

محصولات آرایشی لب

محصولات آرایشی لب از برند میبلین شامل انواع خط لب، رژلب و بالم لب است. کافی است برای یک‌بار هم که شده از این تولیدات استفاده کنید تا تفاوت را احساس کنید. با کمک رژلب‌ها میبلین شما به‌سادگی می‌توانید حالات مختلف چهره و روحیات خود را بیان کنید. میبلین در ساخت محصولات آرایشی لب به کلیه سلایق توجه کرده و تولیدات خود را در انواع بافت‌ها و رنگ‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

معرفی برخی از محبوب‌ترین محصولات برند میبلین

۱. Lash Sensational Mascara Very Black

ریمل LASH SENSATIONAL MASCARA مناسب افرادی است که دوست دارند مژه‌های بلند و پرپشتی داشته باشند. فرمولاسیون پیشرفته این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده که در عین حجیم کردن مژه‌ها از چسباندن آن‌ها به یکدیگر خودداری می‌کند. رنگ‌دانه‌های بسیار سیاه این ریمل در عین کمک به افزایش جذابیت چشم‌ها از ماندگاری بسیار بالایی برخوردارند. با وجود همه مزایای یاد شده، برس چند لایه این محصول  را می‌توان ستاره اصلی این نمایش دانست. این برس به شکلی ساخته شده که هر یک از مژه‌ها را در برمی‌گیرد و رنگ و حجم دلخواه را به آن‌ها می‌بخشد.

۲. Baby Skin Pore Eraser

این پرایمر قدرتمند از برند میبلین یکی از بهترین محصولاتی است که به محو کردن منافذ و یک‌دست کردن پوست کمک می‌کند. این محصول از سال ۲۰۰۹ تا کنون همواره یکی از بهترین و پرطرفدارترین پرایمرهای بازار به حساب می‌آید. با استفاده از این محصول، منافذ، خطوط ریز و چین‌وچروک‌های سطحی پوست تا جای ممکن حذف می‌شوند و پوست شما ظاهری مات و مخملی پیدا می‌کند. از مهم‌ترین مزایای این پرایمر می‌توان به خاصیت مرطوب‌کنندگی بالا و غیر کومدون‌زا بودن آن اشاره کرد. کومدون‌ها جوش‌ها و برآمدگی‌های ریزی هستند که به دلیل انسداد منافذ بر روی پوست پدیدار می‌شوند.

 ۳. The FalsIes Instant Lash Lift Look Mascara

ریمل Falsies هم یکی دیگر از محصولات با کیفیت و محبوب از برند میبلین است. این محصول برای لیفت سریع و بلند کردن مژه‌ها طراحی شده است. به لطف فرمولاسیون پیشرفته و الیاف موجود در این ریمل، مژه‌های شما تنها با چند اشاره از حجم، طول و ضخامت قابل توجهی برخوردار می‌شوند. طراحی برس منحنی این محصول نیز نقش ویژه‌ای در نتیجه‌ حاصله دارد.

۴. Baby Lips Balm

این بالم لب یکی از موفق‌ترین محصولات برند میبلین است که ضمن آب‌رسانی قوی بافتی سبک دارد و در عین حال رنگی ملایم به لب‌ها اضافه می‌کند. جالب است بدانید، در هر ۱۵ ثانیه هفت عدد از این محصول در جهان به فروش می‌رسد.

۵. Hyper Precise All Day Liner Black

این خط چشم دارای یک برس کاملا نوک تیز است که استفاده از آن را حتی برای تازه‌کارها هم آسان می‌کند. فرمولاسیون ضدآب این محصول باعث می‌شود پس از استفاده به سرعت بر روی پوست خشک شود و ظاهری مات، بی‌عیب‌ونقص و بسیار ماندگار ایجاد کند.

۶. Instant Anti Age Eraser Eye Concealer

این کانسیلر مایع یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات برند می‌بلین است و با این‌که برای استفاده در نواحی اطراف چشم و رفع عیوب آن طراحی شده در هر نقطه‌ای از صورت به خوبی عمل می‌کند. اپلیکاتور اسفنجی شکل و ضد میکروب آن باعث می‌شود مایع کرمی شکل محصول به‌سادگی بر روی پوست قرار گیرد و به راحتی محو شود. این محصول به خوبی می‌تواند لک‌ها و خطوط ریز موجود بر روی پوست را بپوشاند.

۷. Color Tattoo Eyeshadow

این گروه از سایه‌های کرمی برند میبلین به‌سادگی بر روی پلک قرار می‌گیرند و ظاهری صاف و یک‌دست پیدا می‌کنند. از مهم‌ترین مزایای این محصول می‌توان به برخورداری از ضد آب بودن، برخورداری از رنگ‌دانه‌های اشباع شده، ترکیب رنگ متنوع، ماندگاری بالا و جمع نشدن در خطوط پلک اشاره کرد.

۸. Superstay Matte Ink Lipstick

رژ لب مات و ۲۴ ساعته Superstay  یکی از محبوب‌ترین محصولات برند میبلین است که ماندگاری بسیار زیاد و فرمولاسیونی عالی دارد. از ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توان به بافتی مات و ابریشمی اشاره کرد که بدون خشک شدن و ترک خوردن به راحتی روی لب‌ها می‌نشیند. اپلیکاتور این رژلب دارای نوک ظریفی است که استفاده از آن را آسان و دقیق می‌کند.

۹. Dream Urban Cover Foundation

احتمالا برای شما هم پیش آمده که آرزو کنید ای کاش می‌شد آرایش و مراقبت از پوست را با هم ترکیب کرد. خبر خوب این است که برند میبلین با ساخت کرم پودر Dream Urban Cover Foundation این آرزوی شما را برآورده کرده؛ این محصول بسته به میل شما برایتان پوششی سبک، متوسط یا کامل ایجاد می‌کند.

از ویژگی‌های این کرم پودر می‌توان به برخورداری از SPF 50 اشاره کرد. به این ترتیب، می‌توان آن را محصولی مناسب دانست که برای محافظت از پوست در برابر آلودگی‌ها و عوامل محیطی طراحی شده است. همچنین، فرمولاسیون منحصر به‌فرد این محصول به محافظت از رطوبت پوست کمک کرده و کاری می‌کند که پوست‌های خشک و کم‌آب، ابریشمی، باطراوت و سالم به نظر برسند.

۱۰. Maybelline Fit Me Matte+Poreless Foundation

این کرم‌پودر مایع، با قابلیت پخش و ترکیب‌پذیری بالا به راحتی بر روی پوست پخش می‌شود و ظاهری زیبا، یک‌دست و بی‌عیب‌ونقص ایجاد می‌کند. به‌کارگیری این محصول به‌اندازه‌ای آسان است که حتی مبتدیان را نیز به استفاده از آن ترغیب می‌کند. بازتاب مات و در عین حال، مرطوب این محصول پوست شما را درخشنده‌تر و سالم‌تر از همیشه نمایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ماندگاری بالا و مناسب بودن آن برای انواع پوست‌های چرب و معمولی اشاره کرد.

۱۱. Maybelline Fit Me Loose Finishing Powder

این محصول یک پودر تثبیت‌کننده آرایش است که با ایجاد پوششی شبیه فیلتر، پوست را یک‌دست‌تر، صاف‌تر و سالم‌تر نشان می‌دهد. پوشاندن منافذ، کنترل چربی و ایجاد ظاهری نرم، مخملی و مات از دیگر ویژگی‌های این محصول پرطرفدار به حساب می‌آیند.

۱۲.  Maybelline Master Strobing Cream

کرم Master Strobing برند میبلین در اصل، یک های‌لایتر مایع است که هیچ رایحه‌ای ندارد و از ذرات بسیار ریز مروارید تشکیل شده؛ بافت این محصول بسیار سبک است و به پوست شما درخشندگی طبیعی و بازتاب سلامتی می‌بخشد. بسته به میل‌تان می‌توانید این محصول را قبل یا پس از به‌کار بردن کرم پودر بر روی پوست مالیده و از درخشش کم‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

۱۳. Maybelline Colossal Kajal

این محصول یکی از محبوب‌ترین تولیدات برند میبلین است که نظر بسیاری از بانوان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. کژال میبلین نوعی سرمه یا خط چشم پیچی است که بافتی نرم و غیر شکننده دارد و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. این محصول با بافتی مات و مشکی به‌گونه‌ای طراحی شده که به سادگی می‌توان آن را در بخش داخلی پلک هم به‌کار برد.

۱۴. Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner

این خط چشم با بافتی ژل مانند و فرمولاسیون ضد آب یکی دیگر از تولیدات محبوب برند میبلین است که بسته به تمایل‌تان می‌تواند طیف‌های رنگی گوناگون از دودی گرفته تا کاملا سیاه را در بن مژه یا پشت پلک ایجاد کند.

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند میبلین علاقه دارند؟

«سیدنی سوئینی» یکی از سلبریتی‌های معروفی است که از ریمل Great Lash Volumizing برند میبلین استفاده کرده و آن را به همه خانم‌ها توصیه می‌کند.

«جما چان» هم یک هنرپیشه و مدل انگلیسی است که به گفته خودش مدت‌هاست از ریمل Falsies برند میبلین استفاده می‌کند.

«باربی فرییررا» هم یکی از مدل‌ها و هنرپیشگان آمریکایی است که ریمل ضد آب و حجم‌دهنده Great Lash را از برند میبلین انتخاب کرده و همواره از آن استفاده می‌کند.

سخن آخر

در این مطلب، تلاش کردیم برند میبلین را به شما معرفی کنیم و ضمن بیان بخشی از تاریخچه این نام تجاری محبوب فهرستی از پرطرفدارترین محصولات آن را با شما به‌اشتراک بگذاریم. آیا تا به‌حال از محصولات میبلین استفاده کرده‌اید؟ آیا به‌اندازه کافی رضایت داشته‌اید؟ شما چه برندهای دیگری را می‌پسندید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.