هامان ولکانو ، آماده فروش

هامان ولکانو ، آماده فروش

نمایشگاه اتوموبیل العین دوبی هم اکنون یکی از نسخه های کمیاب هامان Volcano مدل ۲۰۰۶ را برای فروش آماده کرده؛ البته تا از خریدار بودن مشتری مطمئن نشود قیمتش را به این راحتی ها به کسی نمیگوید . . . !

SLR که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ روی خط تولید مک لارن قرار داشت، در ظاهر استانداردش آنقدر زیبا و شکیل هست که نیازی به کیت بدنه نداشته باشد اما وقتی صحبت از متفاوت بودن درمیان است کسی دیگر کاری به کار زیبایی ندارد. البته همینجا باید اعتراف کنیم که سال ۲۰۰۸ هامان مجددا پکیج ولکانو را به رنگبندی های جدید معرفی کرد که در زیبایی دست کمی از تابلوهای رامبراند نداشت.

کیت بدنه ولکانو از کربن ساخته شده، از اسپلیتر جلو گرفته تا اسکوپ سقف، باله بزرگ عقب و حتی دیفیوزر عجیبش. رینگ های ۲۱ اینچی ولکانو که از مدل EDITION RACE بوده و در جلو با تایرهای ۲۵۵/۳۰ و در عقب با تایرهای ۳۴۵/۲۵ همراه شده، واقعا جای هیچگونه نقدی ندارند. درون کابین هم که از تریمی با رنگبندی زرد و مشکی استفاده شده، طراحان هرجا فضای خالی دیده اند مثل پادری ها، میدونی های آلومینیومی یا پشت سری صندلی ها و … لوگوی هامان را حک کرده اند.

SLR با پیشرانه ۵.۴ لیتری V8 خود در حالت عادی ۶۲۶ اسب بخار و ۷۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند اما این اعداد در هامان ولکانو به ترتیب تا ۷۰۰ اسب بخار و ۸۳۰ نیوتن متر افزایش یافته اند. با این اوصاف صفرتا صد این خودرو به ۳.۶ ثانیه محدود شده و حداکثر سرعتش نیز به حدود ۳۴۸ کیلومتر برساعت می رسد که ۱۴ واحد بیشتر از نسخه های استاندارد SLR و همچنین ۱۱ واحد نیز بیشتر از نسخه های SLR 722 است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.