موشک ۹۰۰ اسبی برابوس

موشک ۹۰۰ اسبی برابوس

مرسدس AMG S65 کوپه با تولید ۸۸۷ اسب بخار (۹۰۰PS) نیرو و ۱۵۰۰ نیوتن متر گشتاور به مجموعه مدل‌های موشکی دیوانه‌وار برابوس اضافه شد. البته باید در نظر داشته باشیم که گشتاور تولیدی این خودرو به‌صورت الکترونیکی در ۱۲۰۰ نیوتن متر محدود شده است.

برابوس برای افزایش قدرت و استخراج چنین نیرویی پیشرانه‌ی این خودرو را دست‌کاری کرده است. S65 AMG کوپه به‌صورت استاندارد از پیشرانه‌ی توربوی دوقلو ۶.۰ لیتری و ۱۲ سیلندری بهره می‌برد که ۶۲۱ اسب بخار نیرو و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برابوس با افزایش حجم موتور به ۶.۳ لیتر و تقویت پیشرانه در تمامی قسمت‌ها شامل میل‌لنگ، توربوشارژ جدید، ECu دوباره برنامه ریزی شده و سیستم اگزوز پیشرفته‌ی سطح بالا این تغییرات را ممکن ساخته است.

کل نیروی خروجی از این ابرخودرو به‌وسیله گیربکس اتوماتیک هفت سرعته تقویت‌شده به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. گیربکس سطح بالای برابوس با قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان و سیستم لغزش محدود دیفرانسیل این شرکت با نرخ قفل ۴۰ درصد بر روی این خودرو قرار گرفته است.

این خودرو در حالت استاندارد می‌توانست در ۴.۱ ثانیه از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. حال طبق اعلام این شرکت، برابوس ۹۰۰ راکت کوپه جدید می‌تواند در ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در ۹.۱ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و سرعت نهایی ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند.

ساختار جدید سیستم تعلیق باعث شده که ارتفاع خودرو به‌اندازه‌ی ۱۵ میلی‌متر کم شود. آپشن انتخاب رینگ از میان رینگ‌های ۲۱ اینچی ۲۵۵/۳۵ ZR در جلو و ۲۹۵/۳۰ ZR در عقب یا رینگ‌های ۲۲ اینچی ۲۵۵/۳۰ ZR در جلو و ۲۹۵/۲۵ ZR در عقب این پکیج تیونینگ را تکمیل می‌کنند.

برابوس همچنین در روند تغییرات بدنه‌ی مرسدس AMG S65 کوپه از کیت آئرودینامیکی فیبر کربنی کمک گرفته است. این کیت شامل قسمت جلویی خودرو، اسپویلر؛ دیفیوزر عقب، رکاب‌های کناری و درنهایت آینه‌بغل‌ها می‌شود. در کابین هم ترکیبی از چرم قهوه‌ای روشن منحصربه‌فرد و چرم مگنولیا دیده می‌شود که با تریم چوبی رنگ سایه و قطعات آلومینیومی و صفحه‌های با نور پس‌زمینه محیطی زیبا را پدید آورده‌اند.

این شرکت تیونینگ آلمانی، برابوس ۹۰۰ راکت کوپه را به‌عنوان یک خودروی کامل یا به‌عنوان پکیجی الحاقی برای مرسدس AMG S65 کوپه در نظر گرفته و فروش آن را به‌زودی آغاز می‌کند. این خودرو در کنار مرسدس AMG C63S سدان ۶۴۱ اسب بخاری جدید در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشته شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.