مهمترین فیلم ها و سریال های مرداد ۱۴۰۱ | از تاریخ پخش تا خلاصه داستان

مهمترین فیلم ها و سریال های مرداد ۱۴۰۱ | از تاریخ پخش تا خلاصه داستان

در این مقاله قصد داریم چند مورد از شاخص‌ترین فیلم و سریال‌هایی را که قرار است در ماه مرداد سال ۱۴۰۱ به‌دست ما برسند و شما می‌توانید همان روز تماشایشان کنید به شما معرفی کنیم.

طبق روال چند ماه اخیر، در این مقاله هم قرار است ۱۰ مورد از فیلم‌ها و سریال‌هایی را به شما معرفی کنیم که در ماه مرداد به‌دست ما خواهند رسید. ما معمولا در این مقاله‌ها آثاری را به شما معرفی و پخش آن‌ها را یادآوری می‌کنیم که افراد خیلی زیادی انتظار آن‌ها را می‌کشند و برای تماشایش لحظه‌شماری می‌کنند. اما این انتظاری که ما از آن صحبت می‌کنیم، بخشی از چیزی است که مخاطبان برای سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) دارند. این مجموعه، پیش‌درآمدی برای سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) به شمار می‌رود و داستان آن ۲۰۰ سال پیش از آن اتفاقات جریان دارد. درست است که خاندان اژدها سوگلی این مقاله به شمار می‌رود، اما آثار دیگری هم در این مقاله داریم که معرفی آن‌ها خالی از لطف نیست. پس لطفا ابتدا با ویدیو و بعد هم با جزییات فیلم‌ها همراه میدونی باشید:

برای حمایت از میدونی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


فیلم های مرداد ماه ۱۴۰۱

۱- فیلم Honor Society

فیلم انجمن سرافرازان

تاریخ: ۷ مرداد

محل پخش: پارامونت پلاس

آنر یک دانش‌آموز سال آخریِ بلند پرواز و دبیرستانی است که کل تمرکز خود را روی ورود به دانشگاه هاروارد قرار داده است. او تصور می‌کند که می‌تواند برای اولین‌بار، توصیه‌نامه‌ای را از مشاور مدرسه و راهنمای خود یعنی آقای کالوین کسب کند. آنر که حاضر است هر کاری انجام دهد، نقشه‌ای شبیه به ماکیاولیسم را طراحی می‌کند که سه دانشجوی برتری را که رقیب هستند، از میدان رقابت کنار بزند. اما او خیلی زود به بزرگ‌ترین رقیب خود یعنی مایکل دل می‌بندد و به‌طور غیرمنتظره‌ای عاشق او می‌شود؛ گرفتاری‌ای که همه چیز را ناگهان واژگون می‌کند. این فیلم سبکی کمدی دارد و از بازیگران اصلی آن می‌توان به گیتن ماتارازو، انگوری رایس، کریستوفر مینتز و اوری کانرد اشاره کرد.


۲- فیلم Thirteen Lives

فیلم سیزده جان

تاریخ: ۱۴ مرداد

محل پخش: پرایم ویدیو

«۵ هزار نفر. ۱۷ کشور. یک معجزه می‌تواند کل دنیا را با هم متحد کند.» زمانی‌که گروهی از پسران جوان به همراه مربی فوتبال خود در یک سیستمی از غارهای زیرزمینی گیر می‌کنند، یک مأموریت نجات در کشور تایلند تشکیل داده می‌شود؛ اعضای این گروه نجات باید هرچه سریع‌تر کار را به پایان برسانند زیرا خیلی زود این پسران جوان در غارهای زیرزمینی غرق در آب می‌شوند. درکنار درام و دلهره‌آور، این فیلم در دسته‌بندی ژانر بیوگرافی هم قرار می‌گیرد؛ زیرا داستان آن براساس اتفاقات واقعی نوشته شده است. این اتفاقات در سال ۲۰۱۸ و با نام عملیات نجات در غار تام لوآنگ رخ داد؛ زمانی‌که اعضای این تیم فوتبال ۱۸ روز در آن غارها گیر کرده بودند. جوئل اجرتون، کالین فارل، ویگو مورتنسن و تام بیتمن از جمله بازیگران اصلی آن هستند. جالب است بدانید که کالین فارل به منظور آمادگی برای این نقش و عملکرد بهتر، دوباره مدرک غواصی مورد تایید گرفت.


۳- فیلم Resurrection

فیلم رستاخیر

تاریخ: ۱۴ مرداد

دیگر از چنین اسم‌هایی می‌توان حدس زد که فیلم در دسته‌بندی ژانر جنایی، درام، ترسناک، اسرارآمیز و دلهره‌آور قرار می‌گیرد. ماجرا حول محور زندگی مارگارت می‌چرخد؛ زنی که زندگی‌اش روی نظم است، فرد توانمند، منظم و موفقی به شمار می‌رود. همه چیز تحت کنترل است. اما این کنترل تا زمانی ادامه دارد که دیوید بازمی‌گردد؛ کسی که ترس و وحشت‌های مارگارت از گذشته را با خود حمل می‌کند. این فیلم که در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده شده است، توانست نظرات مثبت خیلی زیادی از منتقدان دریافت کند؛ آن‌ها با اینکه نسبت به برخی نقاط داستان و ضعف در اجرای آن منتقد بودند، اما از بازی فوق‌العاده هنرمندان به‌شدت تعریف کردند. ربکا هال، تیم راث، گریس کافمن و مایکل اسپر از جمله بازیگران اصلی این فیلم به شمار می‌روند.


۴- فیلم Secret Headquarters

فیلم مقر مخفی

تاریخ: ۱۴ مرداد

محل پخش: پارامونت پلاس

فرد جوانی به نام چارلی کینکید، همان کسی است که یک مقر مخفی را زیر خانه خود پیدا می‌کند؛ پناهگاهی که به نظر می‌رسد به یک ابرقهرمان تعلق دارد. او این موضوع را با دوستان خود در میان می‌گذارند. این چند نفر کم کم به این نتیجه می‌رسند که پدر چارلی (کسی که ارتباط سرد و غریبی با فرزند خود دارد)، احتمالا یک زندگی مخفی دوگانه داشته باشد. این فیلم که سبکی اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی دارد، با حضور بازیگرانی مانند اوون ویلسون، مایکل پنیا، جسی ویلیامز و غیره ساخته شده است. این فیلم در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و حالا بعد از گذشت تقریبا ۱۰ سال قرار است به مرحله نمایش برسد.


۵- فیلم I Love My Dad

فیلم من عاشق پدرم هستم

تاریخ: ۲۱ مرداد

من عاشق پدرم هستم، سبکی کمدی دارد و همان‌طور که می‌توان از اسم آن هم حدس زد، ماجرا حول محور یک پدر و فرزندش می‌چرخد. پدر خانواده که چاک نام دارد و پتن اسوالت آن را ایفا می‌کند، رابطه‌ی بسیار غریبی با پسر خود دارد. فرانکلین، با بازی جیمز موروسینی، در طی اقدامی عجیب، پدر خود را در شبکه‌های اجتماعی بلاک می‌کند تا هیچگونه ارتباطی با او نداشته باشد. به همین ترتیب، چاک هم در فضای آنلاین هویت یک سالن‌کار خانم به نام بکا را در اختیار می‌گیرد تا سر به سر پسر خود بگذارد. از آنجایی که فرانکلین دوست دارد بکا را ببیند، از چاک می‌خواهد تا او را به مین ببرد. از طرف دیگر هم چاک می‌داند که این سفر، احتمالا آخرین تجربه‌ی او برای یک ارتباط خوب با پسرش خواهد بود.


سریال های مرداد ماه ۱۴۰۱

اخطار: اگر فصل‌های قبلی سریال‌های زیر را تماشا نکردید، مراقب اسپویل شدن باشید.

۶- فصل سوم سریال Harley Quinn

سریال هارلی کوئین

تاریخ: ۶ مرداد

شبکه اچ بی او مکس

کاملا طبیعی است که سریال هارلی کوئین، حول محور خود شخصیت هارلی کوئین بچرخد و کسی انتظار دیگری هم ندارد. هارلین کوئینزل در این مجموعه قرار است به همه ثابت کند که می‌تواند در شهری به بزرگی و شلوغی گاتهام، روی پای خودش بایستد و برای خواسته‌هایش تلاش کند؛ حالا شاید این خواسته‌ها به مذاق همه خوش نیاید. این سریال سبکی انیمیشنی، اکشن، ماجراجویی، کمدی، جنایی، فانتزی، اسرارآمیز و علمی تخیلی دارد؛ شاید بهتر بود می‌گفتیم که در کدام ژانرها قرار ندارد! کیلی کوکو در نقش هارلی کویین، لیک بل در نقش پویزن آیوی، شریل و باربارا کین، آلن تودیک در نقش جوکر، کلی فیس، کلندر من و دکتر ترپ، تونی هیل در نقش دکتر سایکو و غیره در این مجموعه به‌عنوان چند تن از صداپیشگان اصلی هنرنمایی می‌کنند.


۷- فصل سوم سریال City on a Hill

سریال شهری روی تپه

تاریخ: ۹ مرداد

شبکه شوتایم

اوایل دهه ۱۹۹۰، بوستون مملو از خشونت بود. فساد نیروهای پلیس و نژادپرستی یک موضوع عادی تلقی می‌شد. اما همه چیز به واسطه‌ی اتفاقی که «معجزه بوستون» نام دارد، ناگهان تغییر کرد. دستیار دادستان منقطقه به نام دکورسی وارد به بروکلین می‌آید و اتحاد عجیبی را با یکی از ماموران قدیمی اما فاسد اف بی آی تشکیل می‌دهد. آن‌ها با یکدیگر، پرونده‌ی خانواده‌ای از سارقان خودروهای زره‌ای را قبول می‌کنند؛ اما کم کم ماجرا بزرگتر می‌شود و سرانجام به چیزی می‌رسد که کل سیستم عدالت کیفری بوستون را زیر سؤال می‌برد و همه چیز را تغییر می‌دهد. کوین بیکن، آلدیس هاج، جاناتان تاکر، مارک اوبرایان و لورن ای. بنکس و غیره، از جمله بازیگران مطرح این سریال جنایی و درام به شمار می‌روند.


۸- فصل دوم سریال The Outlaws

سریال قانون‌شکنان

تاریخ: ۱۲ مرداد

شبکه بی بی سی

پخش فصل دوم سریال قانون‌شکنان از ۱۵ خرداد آغاز شده بود اما مشخص نیست که دقیقا چه اتفاقی رخ داد که پخش دو قسمت آخر آنقدر با تأخیر و فاصله زیاد تقریبا ۲ ماهه قرار است انجام شود. اینجوری که به نظر می‌رسد، سازندگان تولید آن را هم متوقف نکردند و احتمالا قرار است ادامه داشته باشد. داستان این مجموعه، ماجرای هفت غریبه را دنبال می‌کند که مسیرهای مختلفی را در زندگی در پیش گرفتند اما حالا با یکدیگر برخورد کردند. آن‌ها مجبورند که یک «بازپرداخت اجتماعی» را که در بریستول قرار دارد، با یکدیگر تکمیل کنند. اما ناگهان همه چیز تغییر می‌کند (تغییری که صرفا به نفع آن‌ها نیست). آن‌ها کیفی پر از پول را کشف می‌کنند و نمی‌دانند که صاحب واقعی آن فردی بسیار خطرناک است.


۹- فصل اول سریال She-Hulk: Attorney at Law

سریال شی‌هالک: وکیل دادگستری

تاریخ: ۲۶ مرداد

شبکه دیزنی پلاس

سریال شی هالک، بخش دیگری از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول که از ۹ قسمت تشکیل می‌شود. همه چیز به جنیفر والترز بازمی‌گردد؛ زن جوانی که در سن ۳۰ و خورده‌ای سال، زندگی بسیار پیچیده‌ای دارد. او یک وکیل مجرد است که برخی اوقات هم ظاهرا به یک هالک سبز رنگ بسیار قدرتمندِ خیلی بزرگ تبدیل می‌شود. تاتیانا مازلانی نقش شی هالک یا همان جنیفر والترز را در این سریال اکشن، ماجراجویی، کمدی، درامِ قانونی، علمی تخیلی و ابرقهرمانی ایفا می‌کند. اینطور گفته شده که مارک رافلو هم قرار است نقش کوتاهی را به‌عنوان بروس بنر/هالک در این مجموعه داشته باشد.


۱۰- فصل اول سریال House of the Dragon

سریال خاندان اژدها

تاریخ: ۳۰ مرداد

شبکه اچ بی او

داستان این سریال براساس رمان جورج آر آر مارتین به نام Fire & Blood است که ماجرای ۲۰۰ سال پیش از اتفاقات سریال Game of Thrones را حکایت می‌کند. این مجموعه ماجراهای آغازینِ به پایان رسیدن و سقوط خاندان تارگرین را به تصویر می‌کشد؛ اتفاقاتی که منجر به جنگ داخلی میان اعضای این خاندان شد و حالا این جنگ با نام Dance of the Dragons یا رقص اژدهایان نام‌برده می‌شود. مراحل ساخت این مجموعه اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز شد و حالا قرار است فصل اول آن، در ۱۰ قسمت داستان خود را تعریف کند. پدی کانسیداین در نقش پادشاه ویسریس اول تارگرین، اما دارسی در نقش شاهزاده رانیرا تارگرین، مت اسمیت در نقش شاهزاده دیمن تارگرین، اولیویا کوک در نقش بانو الیسنت های‌تاور و استیو توسنت در نقش لرد کورلیس ولاریون و غیره، از جمله بازیگران مطرحی هستند که در نقش‌های اصلی این سریال ایفای نقش می‌کنند.


افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.