منصوری در ژنو ۲۰۱۴

منصوری در ژنو ۲۰۱۴ [ویدئو]

اختصاصی ژنو ۲۰۱۴: نام آشناترین تیونر دنیا برای ما ایرانی ها این بار هم در ژنو سنگ تمام گذاشت و با ۴ محصول زیبا به ژنو آمد.

پیش از معرفی این مدل، منصوری یک بار دیگر هم به سراغ تیونینگ بوگاتی ویرون (منصوری وینچرو – Vincero ) رفته بود. حال آن ها با ادامه راه موفق قبلیشان یک بار دیگر به سراغ این سوپراسپرت افسانه ای رفته اند و تغییرات گسترده تری برروی آن اعمال کرده اند.

در نمای جلو به کمک بال های اصلاح شده، تغییرات در کاپوت ، اضافه شدن خطوط v شکل به جلوپنجره و استفاده از چراغ های LED  روشنایی روز  فیس لیفت جامعی صورت گرفته است. در نمای جانبی نیز شاهد استفاده از  رکاب های جانبی جدید به همراه خروجی های بزرگتر هوا هستیم. Vivere در عقب یک دیفیوزر جدید و دو ورودی هوا را به خود می بیند.

همچون محصولات گذشته ، در این خودرو هم استفاده از ترکیب های کربنی برای تزیین، حرف اول را می زند. منصوری اطلاعاتی در مورد مشخصه های فنی Vivere منتشر نکرده است.

گل سرسبد محصولات منصوری در ژنو با ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت! عضو دوم خانواده منصوری کربونادو ، همچون برادران قبلی اش از کیت فیبر کربنی که طرح های هواپیمای رادارگریز B2 در آن کار شده است ، بهره می برد . در نمای جلو ورودی های هوا بزرگتر شده اند و همچنین یک اسپویلر لبه ای جدید و چراغ های روشنایی روز به آن اضافه شده است. بال و کاپوت جلو هم با نمونه هایی که توسط منصوری ساخته شده است ، جایگزین شده اند.

رکاب های جانبی جدید، دیفیوزرهایی که در دل سپر جدید جا خوش کرده اند و همچنین بال جدیدی که به نمای عقب اضافه شده است، از دیگر اجزای کیت منصوری برای لامبورگینی اونتادور به شمار می روند. در مجموع لباس جدید منصوری سبب شده است عرض خودرو در جلو و عقب به ترتیب ۴۰ و ۵۰ میلی متر بیش تر شود.

منصوری به موتور ۶.۵ لیتری V12 این گاو ایتالیایی دو توربوشارژر عظیم اضافه کرده و قسمت هایی همچون پیستون ها، شاتون، میل لنگ و سرسیلندرها را با نمونه های جدید جایگزین کرده است. دیگر تغییر مهم استفاده از سیستم اگزوز جدید است . پس از این تغییرات و جهش ژنتیکی اونتادور با یک گاو ۱۶۰۰ اسب بخاری و گشتاور محدود شده ۱۲۰۰ نیوتن متر طرف هستیم. پس از این تغییرات شتاب صفر تا صد ۲.۱ ثانیه و دستیابی به حداکثر سرعت ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت امکان پذیر شده است. برای تماس بیشتر و کنترل بهتر رینگ های ۲۰ اینچی در جلو و رینگ های ۲۱ اینچی در عقب به کار گرفته شده اند.

می توان گفت منصوری اولین تیونری است که به سراغ رولزرویس  ریث رفته است . ترکیب رنگ دوگانه و استفاده از رنگ آبی کروم مهمترین مشخصه نمای ظاهری لباس خوشدوخت منصوری برای کوپه رولزرویس است. همچنین کاپوت جلو با نسخه کربنی آن جایگزین شده است.

تغییرات در طراحی سپر جلو و عقب ، اضافه شدن چراغ های روشنایی روز، بروزرسانی رکاب های جانبی و استفاده از اسپویلر های جدید در نمای عقب از دیگر مشخصه های کیت منصوری برای Wraith است.

پس از تغییرات منصوری موتور ۶.۶ لیتری V12  که به طورمتوسط قدرتی معادل ۶۳۲ اسب بخار داشت، قدرتش به ۷۰۰ اسب بخار و گشتاورش به ۱۰۰۰ نیوتن متر رسید. پس از این تغییرات شتاب صفر تا صد ۴.۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برای این کوپه بریتانیایی رقم خورده است.

دیگر خودروی انگلیسی که منصوری به سراغ آن رفته،  یک سدان از کمپانی بنتلی است . در این خودرو شاهد سفارشی سازی منحصربفردی هستیم. رنگ آمیزی دوگانه و استفاده از رنگ قهوه ای کروم در کنار استفاده از سپرهایی با طراحی جدید مهمترین تغییرات در نمای ظاهری هستند.

موتور ۶ لیتری W12 بنتلی فلایینگ اسپر پس از بروز شدن توسط متخصصان منصوری قدرتش با بیش از ۲۵۰ واحد افزایش به ۹۰۰ اسب بخار رسید. این تغییرات گشتاور را نیز به ۱۱۰۰ نیوتن متر رسانده، که البته به صورت الکتریکی محدود شده است . شتاب صفر تا صد ۳.۶ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت از دیگر مشخصه های فنی این مدل پس از تیونینگ است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.