معرفی مرسدس-ای ام جی GT کوپه ۲۰۲۱ با قدرت بیشتر

معرفی مرسدس-ای ام جی GT کوپه ۲۰۲۱ با قدرت بیشتر

اگر به هر دلیلی فکر می‌کنید قدرت ۴۶۹ اسب بخاری نسخه پایه مرسدس-ای ام جی GT کم است خبرهای خوبی برایتان داریم. مرسدس در مدل سال ۲۰۲۱ این خودرو اقدام به ارتقای پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی آن کرده و این نیروگاه آهنین حالا با افزایش قدرت ۵۴ واحدی خروجی ۵۲۳ اسبی را ارائه می‌کند.

گشتاور خودرو نیز افزایش یافته و به ۶۷۰ نیوتون متر سیده است. در مقابل باید گفت نسخه رده میانی AMG GT C 2020 قدرت ۵۵۰ اسبی و گشتاور ۶۸۱ نیوتون متری دارد و به همین خاطر فاصله قدرتی این دو مدل بسیار کاهش یافته است. البته مرسدس فعلاً مشخصات GT C و GT R مدل ۲۰۲۱ را اعلام نکرده است.

به خاطر افزایش قدرت یاد شده، AMG GT پایه هم‌اکنون شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۷ ثانیه‌ای دارد که نسبت به مدل قبلی بهبود دو دهم ثانیه‌ای را نشان می‌دهد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۱۲ کیلومتر در ساعت اعلام شده است؛ اما نیروی پیشرانه همچنان توسط یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ ها فرستاده می‌شود.

مرسدس کیت بدنه استاندارد را به محصول خود افزوده است. این خودرو هم‌اکنون دارای سیستم تعلیق کنترل سواری AMG با دامپرهای تطبیقی، دیفرانسیل عقب لغزش محدود و ترمزهای کامپوزیتی پرفورمنس با کالیپرهای ترمز قرمز است. تکمیل کننده تغییرات نیز باتری استارتر لیتیوم-یونی و حالت رانندگی ریس است.

در تصاویر می‌توانیم دیگر تغییر این خانواده در سال ۲۰۲۱ یعنی نسخه سفارشی Stealth ادیشن را ببینیم که در هر دو نسخه کوپه و رودستر قابل انتخاب بوده و از ظاهری مشکی سود می‌برد. در مدل کوپه سقف فیبر کربنی دیده می‌شود درحالی‌که مدل رودستر از سقف پارچه‌ای مشکی سود برده است. جدای از رنگ بدنه مشکی مشتریان می‌توانند دو رنگ خاکستری را نیز سفارش دهند.

AMG GT Stealth ادیشن از پکیج بدنه نایت با کالیپرهای ترمز مشکی و تریم کروم تیره جلوپنجره برخوردار شده است. رینگ‌های ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب نیز رنگ مشکی مات را به خود گرفته‌اند. داخل کابین نیز طرح مشکی به چشم آمده و یک پلاک روی کنسول مرکزی نیز بر ماهیت سفارشی این خودرو تأکید می‌کند.

مرسدس-ای ام جی GT مدل ۲۰۲۱ از اوایل سال آتی وارد بازار خواهد شد و قیمت آن نیز زمان عرضه اعلام خواهد شد. به نظر می‌رسد برای ارائه مشخصات نسخه بلک سریز در آمریکا باید کمی صبر کرد. این خودرو از قوی‌ترین پیشرانه ۸ سیلندر تاریخ AMG با قدرت ۷۲۰ اسب بخار استفاده می‌کند. انتظار می‌رود قیمت این خودرو کاملاً بالا باشد زیرا در آلمان بهای ۳۳۵۲۴۰ یورویی برای آن در نظر گرفته شده که تقریباً سه برابر قیمت GT پایه است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.