معرفی فیس‌لیفت مرسدس بنز GLC کوپه مدل ۲۰۲۰

معرفی فیس‌لیفت مرسدس بنز GLC کوپه مدل ۲۰۲۰

پس از معرفی فیس‌لیفت مرسدس بنز GLC در نمایشگاه ژنو، حالا سازندهٔ آلمانی فیس‌لیفت نسخهٔ کوپهٔ این خودرو را هم معرفی کرده است. دماغهٔ GLC کوپه مدل ۲۰۲۰ با جلوپنجرهٔ الماس‌نشان جدید که توسط چراغ‌های بازطراحی شده با دی‌لایت‌های یکپارچه احاطه شده است، اسپرت‌تر از قبل به نظر می‌رسد. در بخش عقبی خودرو نیز چراغ‌های جدید به همراه سر اگزوزهای اسپرت‌تری دیده می‌شود. علاوه بر این، در این قسمت دیفیوزر جدید و تریم کرومی هم به چشم می‌خورد.

در داخل GLC کوپه در وهلهٔ اول غربیلک فرمان جدید با کنترلرهای بروز شده جلب‌توجه می‌کند. علاوه بر این، کنترلر دواری که قبلاً در کنسول مرکزی برای کنترل سیستم اطلاعاتی-سرگرمی تعبیه شده بود حالا با یک پد لمسی چندمنظوره جایگزین شده است. در همین حال، نمایشگر ۱۰.۲ اینچی مرکزی خودرو نیز بروز و به جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX مرسدس مجهز شده است. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های داخلی برجستهٔ این کراس‌اوور کوپهٔ آلمانی نیز می‌توان به صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و تودوزی به رنگ خاکستری ماگما اشاره کرد.

نسخه‌های بنزینی GLC کوپهٔ جدید همانند GLC معمولی به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو مجهز شده‌اند که در دو سطح قدرت ۱۹۴ اسب بخار و ۲۵۵ اسب بخار ارائه می‌شود. خریداران اروپایی اما امکان انتخاب سه مدل دیزلی مختلف را هم دارند. این مدل‌های دیزلی عبارت‌اند از GLC200d با ۱۶۱ اسب بخار قدرت، GLC220d با ۱۹۱ اسب بخار قدرت و GLC300d با ۲۴۱ اسب بخار قدرت. در ایالات‌متحده اما GLC کوپه صرفاً با پیشرانهٔ بنزینی ۲۵۵ اسب بخاری عرضه می‌شود.

در بخش تکنولوژی نیز GLC کوپهٔ فیس‌لیفت به سیستم‌های کمک‌رانندهٔ جدید مثل هشدار خروج و دستیار ترافیک عقب مجهز شده است. این کراس‌اوور کوپهٔ جدید همچنین از سیستمی بنام دستیار مانور تریلر هم سود می‌برد که با استفاده از سنسورها و حلقهٔ مغناطیسی، زاویهٔ بین خودرو و تریلر را اندازه‌گیری می‌کند. این سیستم همراه با دوربین دید ۳۶۰ درجه، دنده‌عقب رفتن با تریلر را ساده‌تر می‌کند. مرسدس بنز GLC کوپه فیس‌لیفت رسماً در نمایشگاه نیویورک معرفی شده و از اواخر سال جاری در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.