معرفی دو کانسپت جدید توسط چانگان در چین

معرفی دو کانسپت جدید توسط چانگان در چین

خودروساز چینی چانگان با معرفی دو کانسپت جدید در چین پیش‌نمایشی از زبان طراحی جدید خود برای محصولات سدان و شاسی‌بلند آینده‌ی خود خواهد داشت. خودروی اولی که یک کوپه‌ی نارنجی‌رنگ با نام Jiliu است دارای طراحی بسیار صیقلی و اسپورت، کاپوتی طویل و سقفی کم ارتفاع است.

خودروی دیگر که یک شاسی‌بلند است Yuyue نامیده شده و بسیار بی‌پرواتر از کوپه‌ی یاد شده بوده و شاخصه‌های قابل‌توجهی دارد.

کارهای مربوط به طراحی کانسپت کوپه‌ی Jiliu استودیوی طراحی چانگان در ایتالیا انجام شده درحالی‌که شاسی‌بلند Yuyue حاصل کار بخش طراحی چینی چانگان است. کل بخش جلوی کوپه‌ی مورد بحث در محصولات آینده‌ی چانگان دیده خواهند شد. اولین خودرویی که از برخی شاخصه‌های طراحی این کانسپت سود خواهد برد خودروی Raeton CC خواهد بود که نسخه‌ی کوپه-سدان از Raeton محسوب می‌شود. این زبان طراحی پیش‌تر در کانسپت CC نیز دیده شده است.

اما وقتی به دماغه‌ای دیوانه وار و طراحی خاص درب‌ها فکر کنید یک کراس اوور اسپورت با شیشه‌ی جلوی تیز و سقفی شناور را خواهید دید. به نظر می‌رسد ابعاد شاسی‌بلند مفهومی چانگان بین مدل‌های CS75 و CS95 باشد. شاید هم با یک CS75 کوپه طرف هستیم.

در کل این خودروها قدمی رو به جلوی بزرگی برای چانگان هستند. محصولات کنونی چانگان مناسب هستند اما جذاب نیستند؛ و خریداران چینی در بازار کنونی، مخصوصاً خریداران جوان خواهان خودروهایی خاص هستند. چانگان با استفاده از زبان طراحی در خودروهای خود این خواسته‌ها را پوشش خواهد داد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.