مصاف ب‌ ام‌ و M850i و مرسدس-ای‌ ام‌ جی S63 کوپه

مصاف ب‌ام‌و M850i و مرسدس-ای‌ام‌جی S63 کوپه

با معرفی سری ۸ جدید، ب‌ام‌و نزدیک‌ترین رقیب به مرسدس بنز S کلاس کوپه را روانه‌ی میدان کرده است.

البته بیمر کمی کوچک‌تر بوده و نسخه‌ی پایه‌ی آن حدود ۲۷۵۰ یورو ارزان‌تر از رقیب است اما خب این گرندتورر لوکس پر از تکنولوژی‌های روز دنیاست.

این خودرو در نسخه‌ی M850i xDrive یک موشک لوکس زمینی بوده و به لطف پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۳۰ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر تنها در عرض ۳.۷ ثانیه از زمین کنده شده و به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

از طرف دیگر مرسدس-ای ام جی S63 کوپه را داریم که قلب آهنین آن از نوع ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو بوده و قدرت ۶۱۲ اسبی و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو تنها در ۳.۵ ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت آن همانند ب‌ام‌و به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

مشخصات فنی هر دو خودرو خوب است اما اگر شما واقعاً بخواهید ببینید این دو کوپه‌ی لوکس و اسپورت چگونه باهم سرشاخ می‌شوند باید به دنبال یک مسابقه درگ باشید. خوشبختانه در ویدئویی که منتشر شده از دقیقه حدود ۱۶ به بعد شاهد درگ از سکون و در حال حرکت (رولینگ) M850i و S63 کوپه هستیم.

در نظر داشته باشید که این کلیپ در روسیه ضبط شده است اما نیازی نیست که برای فهمیدن آنچه گفته می‌شود زبان روسی را بلد باشید چراکه این ویدئو به زبان بین‌المللی سخن می‌گوید!

ب‌ام‌و M850i در تست داینو هم شرکت کرده و برای اولین بار قدرت واقعی خودش را نشان می‌دهد. ما نتیجه را به شما نمی‌گوییم بنابراین توصیه می کنیم ویدئو را تماشا بفرمایید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.