مرسدس GLE کوپه هوفله، ترکیبی از محصولات مایباخ و AMG

مرسدس GLE کوپه هوفله، ترکیبی از محصولات مایباخ و AMG

تیونر آلمانی هوفله دوست دارد محصولات مرسدس بنز را به نمونه‌های لوکس و سطح بالای مایباخ شبیه کند.

احتمالاً می‌دانید تنها S کلاس سدان، S کلاس کابریولت و GLS از درب کارخانه با نسخه‌های لوکس مرسدس-مایباخ خارج می‌شوند. البته ژرمن‌ها برای مدت کوتاهی نسخه تولید محدود و سفارشی مرسدس-مایباخ G650 لندولت را نیز تولید کرده‌اند.

با این وجود برخی مالکان مدل‌های دیگر مرسدس نیز دوست دارند خودرویی شبیه مایباخ داشته باشند و اینجاست که هوفله وارد میدان می‌شود.

جدیدترین محصول مرسدس که لباسی مایباخ مانند بر تن کرده GLE کوپه است که توسط هوفله تیون شده و از جمله تغییرات اصلی این خودرو می‌توان به بدنه دو رنگ خاکستری و مشکی اشاره کرد.

هوفله همچنین جلوپنجره پانامریکانا مانند این شاسی‌بلند کوپه را با عناصر کرومی در سپر و ورودی‌های هوا همراه کرده است. شاسی‌بلند سفارشی هوفله با رینگ‌های متنوعی که ابعاد ۲۲ تا ۲۴ اینچی دارند قابل سفارش است. این تیونر همچنین سپر عقب را اسپورت تر کرده و چهار خروجی اگزوز و دیفیوزر بزرگی را در آن جای داده است.

هوفله برای کابین طیف وسیعی از رنگ‌ها، طراحی‌ها و دوخت ها را ارائه کرده است. متخصصان این شرکت کابین نسخه استوک GLE 400d کوپه را به عناصر چرمی و آلکانترا بهبود داده‌اند.

همچنین مشتریان می‌توانند بنا به سلیقه خود از متریال باکیفیت در تمامی سطوح استفاده کنند. همچنین دوخت های منحصربه‌فردی برای سطوح چرمی در دسترس است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.