مرسدس-مایباخ ۶ مفهومی، عجیب و طویل!

مرسدس-مایباخ ۶ مفهومی، عجیب و طویل!

گردهمایی پبل بیچ امسال، برگ برنده‌ای از تبار مرسدس بنز و مایباخ دارد؛ کوپه‌ای که از چند روز پیش، تیزرهای تحریک‌کننده‌اش در سرتاسر دنیا پخش شده و خوره به جان خودرو دوستان انداخته؛ انگار سلطان اشتوتگارت بازی با ذهن‌ها را دوست دارد!

پس از انتشار مجموعاً ۳ تیزر رسمی، درنهایت روز ۱۸ آگوست (۲۸ مرداد) معرفی اولیه این کوپه خاص در فضای آنلاین انجام شد تا خوش‌شانس‌های حاضر در پبل بیچ از پیش بدانند سعادت دیدار چه اعجوبه‌ای را خواهند داشت.

فرم کلی بدنه آشناست و بیننده را به یاد مایباخ اگزِلِرو (Excelero) سال ۲۰۰۴ میلادی و مفهومی‌های ویژن گرن‌توریزمو و IAA می‌اندازد.

هرآنچه هویداست مربوط به نمای ظاهری و طراحی داخلی بوده و هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های فنی و این‌که چه بلوکی زیر کاپوت فوق‌العاده کشیده و جذاب آن جای می‌گیرد در دسترس نیست. تقریباً تمام دماغه توسط جلوپنجره عریض کوسه‌مانند کرومی اشغال‌شده که نوارهای عمودی داخل آن بسیار گیرا هستند. چراغ‌های باریک LED هم در دو طرف آن قرار دارند و رخ هجومی خودرو را تکمیل کرده‌اند.

برای ورود به اتاق باید درب‌های گالوینگ را باز کنید. همانطور که از طول خارق‌العاده خودرو پیداست، فضای داخلیِ بسیار فراخی برای سرنشینان وجود دارد. با قرار گرفتن روی صندلی، هدآپ دیسپلی بسیار جالبی به موازات شیشه جلو در مقابلتان خودنمایی می‌کند. عدم حضور هرگونه اهرمی مربوط به جعبه‌دنده احتمال بهره‌گیری از پیشرانه برقی را در ذهن قوت می‌بخشد. نواری حساس به لمس نیز دورتادور سرنشینان را فراگرفته که نقش بسزایی در حس خرق عادت و فوق‌العاده بودنِ فضا ایفا می‌کند. برای ساخت آن، احتمالاً از توالی صفحات نمایشگر استفاده شده که تنظیم صندلی‌ها و سامانه موقعیت‌یاب را در دل خود دارند.

به‌زودی پس از رونمایی رسمی در روز جمعه ۲۹ مرداد (۱۹ آگوست)، اطلاعات بیشتری از این کوپه حیرت‌انگیز در اختیارتان قرار خواهیم داد. با میدونی همراه باشید.

منبع: carmagazine – carscoops

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.