مرسدس بنز W111 مدل ۱۹۷۰ با پیشرانهٔ V8 آام‌گ!

مرسدس بنز W111 مدل ۱۹۷۰ با پیشرانهٔ V8 آام‌گ!

هم‌اکنون شرکت‌هایی مانند سینگر و آیکون هستند که اقدام به ساخت دوبارهٔ خودروهای کلاسیکی همچون پورشه ۹۱۱ و تویوتا FJ می‌کنند. البته این خودروها به عناصر مدرنی مجهز می‌شوند تا رانندگی با آن‌ها برای دوران امروزی یعنی سال ۲۰۱۷ آسان‌تر شود. یکی دیگر از این شرکت‌ها، شرکت مهندسی Mechatronik است که در آلمان قرار دارد. این شرکت نیز اقدام به بازآوری خودروهای کلاسیک می‌کند اما حالا بجای خودروهای اسپرتی مانند پورشه ۹۱۱ یا آفرود مانند تویوتا FJ، تصمیم گرفته یک کوپهٔ لوکس مرسدس بنز را دوباره متولد کند.

این خودرو کوپهٔ W111 است که بین سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۷۱ تولید می‌شد که حالا یک دستگاه از آن توسط Mechatronik دوباره ساخته شده است. این مرسدس بنز کلاسیک مدل ۱۹۷۰ است و نکتهٔ جالب در مورد آن این است که در زیر کاپوت آن بجای پیشرانهٔ اصلی یک موتور ۵.۵ لیتری V8 آام‌گ قرار گرفته که متعلق به مدل SLK55 است. این موتور ۳۶۰ اسب بخار قدرت دارد.

اما غیر از پیشرانهٔ جدید و قدرتمند، این کوپهٔ لوکس کلاسیک به ترمز ABS، شاسی مدرن و طیفی از امکانات رفاهی و ایمنی مانند کمربندها سه‌نقطه‌ای هم مجهز شده است؛ اما غیر از پیشرانه و ترمزهای ارتقاءیافته، تقریباً همهٔ قطعات این ماشین از غربیلک فرمان گرفته تا رادیو اصلی هستند. بر روی کیلومتر شمار این خودرو نیز عدد تنها ۱۱,۳۰۰ کیلومتر نقش بسته که البته مشخص نیست این میزانِ کل پیمایش خودرو است یا مسافتی است که بعد از نصب پیشرانهٔ جدید پیموده است.

بدنهٔ این مرسدس بنز به رنگ مشکی است و داخل آن با چرم کاراملی درجه‌یک پوشیده شده است. همچنین از بیرون خودرو به‌هیچ‌عنوان مشخص نیست که یک پیشرانهٔ هشت سیلندر آام‌گ در زیر کاپوت آن قرار دارد. شرکت آلمانی برای این کوپهٔ کلاسیک فوق‌العاده قیمت ۴۶۶ هزار دلار را اعلام کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.