مرسدس بنز CLE جایگزین C کلاس و E کلاس کوپه و کابریولت می‌شود

مرسدس بنز CLE جایگزین C کلاس و E کلاس کوپه و کابریولت می‌شود

تصاویر جاسوسی در اوایل ماه جاری نشان دادند که مرسدس بنز در حال توسعهٔ نسل جدید C کلاس کوپه و کابریولت است. پوشش‌های استتاری هرگز نمی‌توانند اندازهٔ این خودرو را پنهان کنند و کاملاً مشخص است که با یک کابریولت کامپکت طرف هستیم اما چیزی که ممکن است مرسدس آن‌را مخفی کرده باشد، نام واقعی این مدل است. گزارش جدیدی از اتو اکسپرس ادعا می‌کند که این کوپهٔ جدید با نام CLE به بازار عرضه خواهد شد. به گفتهٔ این گزارش، این مدل جدید جایگزین C کلاس و E کلاس کوپه و کابریولت خواهد شد و در سبد محصولات مرسدس بین مدل‌های CLA و CLS قرار خواهد گرفت.

این کوپه با نام جدید به بازار عرضه می‌شود تا به ساده‌سازی سبد محصولات مرسدس بنز کمک کند. البته این اولین باری نیست که در مورد CLE می‌شنویم زیرا قبلاً هم گزارشاتی به ساخت این خودرو و جایگزینی آن با C کلاس و E کلاس کوپه و کابریولت اشاره کرده بودند. البته در گزارشات قبلی گفته شده بود علاوه بر نسخه‌های کوپه و کابریولت، نسخهٔ استیشن شوتینگ بریک CLE هم ساخته خواهد شد اما به نظر نمی‌رسد دیگر برنامه‌ای برای ساخت این نسخه وجود داشته باشد.

انتظار می‌رود CLE در معماری با نسل جدید C کلاس و S کلاس که روی پلت‌فرم MRA-2 ساخته شده‌اند اشتراک داشته باشد. همچنین به‌احتمال‌زیاد این کوپهٔ جدید که برای رقابت با ب‌ام‌و سری ۴ ساخته می‌شود، از همان پیشرانه‌های نسل جدید C کلاس استفاده خواهد کرد هرچند که احتمالاً موتورهای پایه برای کوپه و کابریولت ارائه نخواهند شد. علاوه بر این، انتظار داریم نسخه‌های AMG هم برای CLE ارائه شوند. انتظار می‌رود مرسدس بنز CLE سال آینده معرفی شده و در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.