مرسدس‌ بنز V63 سوپرشـارژ

مرسدس‌بنز V63 سوپرشـارژ

درحالیکه کمتر از دو ماه از تحویل نخستین مرسدس‌بنز C63 AMG سری سیاه (Black Series) می‌گذرد، تیونر آلمانی VATH اولین پکیج تقویتی برای این خودرو را معرفی نمود؛ نامی که برای این خودرو انتخاب شده V63 Supercharged است . . .

قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 این خودرو به ترتیب ۷۵۶ اسب‌بخار و ۸۰۰ نیوتن‌متر است که به لطف اصلاح سیستم کمپرسور (سوپرشارژر)، برنامه‌ریزی مجدد ECU و تغییر سیستم‌های خنک‌کاری موتور بوجود آمده‌اند. شتاب صفرتاصد این کوپه آلمانی ۳.۶ ثانیه و حداکثر سرعت آن بیش از ۳۵۰ کیلومتر برساعت خواهد بود. قیمت این بهبودهای فنی ۳۸,۵۰۰ یورو یا معادل تقریبی ۴۸,۰۰۰ دلار اعلام شده است.

VATH همچنین با ۲,۸۹۰ یورو می‌تواند منیفولدهای اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ بر روی خودرو نصب کند. علاوه بر کاتالیست‌هایی که ۱,۸۹۰ یورو قیمت دارند، صداخفه‌کن‌های اگزوز (سایلنسر) که مجهز به دریچه‌های قابل تنظیم در خروجی هستند نیز ۳,۵۴۰ یورو هزینه خواهند داشت. استفاده از کمک‌های جدید که می‌توانند ارتفاع تعلیق را از ۲۰ تا ۶۵ میلیمتر تغییر دهند نیز ۲,۴۹۰ یورو قیمت دارد.

و اما سایر هزینه‌ها: ۵,۴۹۰ یورو برای دیسک‌های ۴۰۵ میلیمتری ترمز، ۱,۴۹۰ یورو برای سیستم خنک‌کننده روغن گیربکس، ۷,۴۵۰ یورو برای رینگ‌های ۲۰ اینچی و  تایرهای ۲۵۵/۳۰ در جلو و ۲۹۵/۲۵ در عقب، ۱,۴۵۰ یورو برای فرمان اسپرت جدید و در نهایت ۱,۸۹۰ یورو برای سرعت‌‌سنج خودرو که تا ۴۰۰ کیلومتر برساعت درجه‌بندی شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.