قیمت و مشخصات هوندا سیویک مدل ۲۰۱۸

قیمت و مشخصات هوندا سیویک مدل ۲۰۱۸

هوندا جزئیات مربوط به تریم ها و قیمت‌گذاری سیویک سدان، کوپه و Si مدل سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد. این مدل‌ها از سوم اکتبر سال جاری عرضه می‌شوند.

البته انتظار تغییرات بزرگ را نداشته باشد زیرا بنا به عقیده هوندا مدل‌های گوناگون سیویک قبلا رقیبی سرسخت برای حریفان بوده و طیف کاملی از تکنولوژی‌های ایمنی و سه پیشرانه متفاوت برای تمامی ذائقه‌ها را ارائه کرده‌اند. طراحی سیویک نیز از نظر مصرف‌کنندگان هنوز زیباست.

بهای سیویک سدان ۲۰۱۸ در تریم LX از ۱۸۸۴۰ دلار آغاز می‌شود. این مدل از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۵۸ اسب بخاری متصل به گیربکس ۶ سرعته دستی سود می‌برد. مدل EX-T با بهای آغازین ۲۱۶۰۰ دلاری از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو استفاده می‌کند.

بهای مدل کوپه ۲۰۱۸ که از همان پیشرانه و گیربکس مدل LX یاد شده استفاده می‌کند از ۱۹۲۵۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که مدل قدرتمندتر مجهز به پیشرانه توربو بهای ۲۱۷۰۰ دلاری دارد. هر دو نسخه سدان و کوپه سیویک با یک گیربکس CVT نیز قابل سفارش هستند اما در مدل‌های پایه نمی‌توان آن را انتخاب کرد.

اما مدل اسپورت تر Si در هر دو نسخه سدان و کوپه بهای ۲۴۱۰۰ دلاری داشته و پیشرانه ۱.۵ لیتری ۲۰۵ اسب بخاری هنوز هم آماده خدمت است.

تمامی مدل‌های سیویک ۲۰۱۸ را می‌توان با بسته ایمنی سفارشی هوندا و تکنولوژی‌های کمکی‌ای سفارش داد که شامل تجهیزاتی چون سیستم ترمز پیشگیری از برخورد با هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار خروج خودرو از خط می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.