قیمت و مشخصات رنو آرکانا

قیمت و مشخصات رنو آرکانا

رنو فروش شاسی‌بلند کوپه‌ی آرکانا در روسیه را آغاز کرده است. این خودرو حداقل در زمان فعلی فقط مختص این کشور خواهد بود.

آرکانا که از پنجم جولای قابل سفارش است قیمت پایه‌ی ۱,۰۱۴,۹۹۰ روبلی (حدود ۱۵۹۰۰ دلار) دارد. با این پول شاهد خودرویی خواهد بود که از پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری ۱۱۴ اسب بخاری تنفس طبیعی استفاده کرده و قدرت خود را از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخه‌ای جلو منتقل می‌کند.

از جمله تجهیزات استاندارد آرکانا می‌توان به چراغ‌های LED، رینگ‌های ۱۷ اینچی، سیستم صوتی رادیو کانکت، بلوتوث، شیشه‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع و ستون فرمان تلسکوپی اشاره کرد.

مشتریان می‌توانند پیشرانه‌ی جدیدتر TCe 150 را انتخاب کنند که از نوع ۱.۳ لیتری توربو بوده و قدرت ۱۵۰ اسب بخاری دارد. این پیشرانه به گیربکس ایکس ترونیک CVT متصل شده است. قیمت آرکانای مجهز به این پیشرانه و گیربکس از ۱,۲۲۹,۹۹۰ روبل (۱۹۳۰۰ دلار) آغاز می‌شود. البته برای خرید مدل چهار چرخ محرک باید ۱۷۲۵ دلار دیگر هم بپردازید.

رنو آرکانا با سه سطح تجهیزات لایف، درایو و استایل عرضه می‌شود و البته یک نسخه‌ی سفارشی با نام وان هم در دسترس است. این مدل سفارشی از بیشترین تجهیزات سود برده و ۲۳۵۰۰ دلار قیمت دارد. این نسخه از همان پیشرانه‌ی ۱۵۰ اسبی و سیستم چهار چرخ محرک سود برده و سه حالت رانندگی اسپورت، اقتصادی و شخصی دارد.

بسته به تریم انتخابی، از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به صفحه‌نمایش ۸ اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو، سیستم صوتی Bose و نورپردازی کابین اشاره کرد. دوربین ۳۶۰ درجه، پایش نقاط کور و… نیز از جمله تجهیزات کمک‌راننده‌ی آرکانا هستند.

هفت‌ رنگ بدنه در دسترس هستند که دو رنگ قرمز و قهوه‌ای خاص مدل TCe 150 می‌باشند.

آرکانا که در تأسیسات رنو در مسکو تولید شده و به لطف ارتفاع زیاد از سطح زمین و سیستم تعلیق گیرا مناسب آب‌وهوای خاص روسیه می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.