قیمت‌گذاری مرسدس بنز CLS جدید

قیمت‌گذاری مرسدس بنز CLS جدید

مرسدس بنز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری نسل جدید CLS را اعلام کرد. بهای این خودرو در آلمان از ۶۸۱۲۷ یورو (۸۰۱۷۶ دلار) آغاز شده و از ماه مارس سال آینده شاهد ورود آن به نمایندگی‌ها خواهیم بود.

با این مبلغ شما نسخه CLS 350d 4Matic را می‌خرید که از پیشرانه ۶ سیلندر ۲۹۲۵ سی‌سی با قدرت ۲۸۶ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری استفاده می‌کند. مدل CLS 400d 4Matic که از همان پیشرانه اما با خروجی ۳۴۰ اسبی استفاده می‌کند بهای پایه‌ی ۷۲۵۰۷ یورویی دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو در ۵ ثانیه ثبت شده و در مقایسه با نسخه پیشین هفت‌دهم ثانیه سریع‌تر است. مصرف سوخت هر دو نسخه یاد شده نیز به ۵.۶ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.

افرادی که خواهان مدل‌های دیزلی نیستند می‌توانند کار را با نسخه CLS 450 4Matic آغاز کنند که از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری با قدرت ۳۶۷ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر نیرو گرفته و بهای آغازین ۷۰۹۰۶ یورویی دارد.

آپشن های گسترده‌ای برای خریداران تدارک دیده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به استایل بیرونی و کابین AMG Line با بهای ۲۷۳۷ یورو، صفحه‌نمایش دوگانه با بهای ۱۰۱۱ یورو، صندلی‌های عقب ۴۰/۲۰/۴۰ با بهای ۵۱۷ یورو، چراغ‌های جلوی چند تابشی با بهای ۱۶۳۶ یورو و کوپلینگ تریلر الکترونیکی با قیمت ۱۱۴۲ یورو اشاره کرد.

علاوه بر این نسل جدید CLS را می‌توان با پکیج ایر بالانس ۳۹۸ یورویی و کامند آنلاین ۲۱۴۲ یورویی سفارش داد. پکیج دستیار رانندگی آپشنال نیز با بهای ۱۷۹۶ یورویی در دسترس بوده و سیستم‌های ایمنی متعددی را به خودرو اضافه می‌کند.

این لیست شامل سیستم کنترل فاصله فعال، دستیار فرمان فعال؛ دستیار محدودیت سرعت فعال، دستیار ترمز فعال با هشدار ترافیک، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیار پایش نقاط کور و… می‌باشد.

افرادی که به دنبال چیزی خاص‌تر هستند می‌توانند نسخه ادیشن ۱ این خودرو را بخرند که دارای صندلی‌های چرمی ناپای مشکی با طراحی الماسی، دوخت‌های سفارشی، چوب مشکی انحصاری و… است. این مدل را که می‌توان با همه پیشرانه‌ها سفارش داد نسبت به مدل انتخابی ۱۲۴۹۵ یورو گران‌تر است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.