قربانی شدن مرسدس بنز CLS63 پای AMG GT سدان

قربانی شدن مرسدس بنز CLS63 پای AMG GT سدان

رئیس مرسدس-آام‌گ آقای «توبیاس موئرز» اخیراً تأیید کرده است که نسخهٔ قدرتمندتری از نسل جدید مرسدس بنز CLS با نام CLS53 AMG در نمایشگاه دیترویت آینده معرفی خواهد شد و جزئیاتی از آن‌را هم اعلام کرده است. وی در گفتگو با Automotive News گفته است که CLS53 به قوای محرکهٔ هیبریدی متشکل از یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ به همراه یک موتور الکتریکی مجهز خواهد بود که مجموعاً قدرتی در حدود ۴۳۰ اسب بخار تولید می‌کند. این مدل تا پایان سال آینده در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

اما متأسفانه خبرهای خوب در همین‌جا به پایان می‌رسد زیرا موئرز تأیید کرده است که در نسل جدید CLS خبری از مدل CLS63 نخواهد بود. این تصمیم ازآن‌جهت گرفته شده که فضا برای نسخهٔ سدان مدل AMG GT باز شود. خودرویی که AMG GT 4 نام داشته و در سال ۲۰۱۹ در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

درحالی‌که حذف CLS63 از محصولات مرسدس بنز بسیار غم‌انگیز است، موئرز اشاره کرده است که مرسدس-آام‌گ نسخهٔ ۵۳ را برای خانوادهٔ E کلاس شامل سدان، کوپه و کابریولت هم ارائه خواهد کرد. این مدل‌ها احتمالاً در اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد. علاوه بر این، در همین گزارش اضافه شده که احتمالاً نسخهٔ ۵۳ برای نسل آیندهٔ کراس‌اوور GLE هم ارائه خواهد شد. احتمال دارد چندی پس از معرفی نسخهٔ استاندارد نسل جدید GLE در اوایل سال ۲۰۱۹، مدل GLE53 معرفی گردد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.