فرزند جدید باواریا آمد؛ بی ام و سری ۴ کوپه

فرزند جدید باواریا آمد؛ بی ام و سری ۴ کوپه

بعد از تست های متعدد خیابانی بالاخره بی ام و از محصول جدید خود که قرارست ماه آینده میلادی در نمایشگاه دیترویت رسما رونمایی شود، پرده برداشت؛ این شما و این هم سری ۴ کوپه . . . .

کوپه کانسپت نامی است که بی ام و فعلا برای این مدل درنظرگرفته تا به همه هوادارانش بگوید که در مدل تولید نهایی سری ۴ اعمال تغیییراتی هرچند اندک دور از انتظار نیست. مشخص است که نمای ظاهری خودرو از مدل های جدید سری ۳ برداشته شده که البته ورودی هوای بزرگتر و طراحی عضلانی آن در قسمت عقب، سری۴ را تبدیل به یک سری۳ جسورتر کرده! آنگونه که می دانیم سری۳ در مدل ۲۰۱۴ قرارست تنها در دو مدل سدان و استیشن تولید شود و زحمت مدل های کوپه و کانورتیبل آن نیز بر دوش سری۴ خواهد بود!

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده فاصله محوری سری۴ معادل ۲,۸۱۰ میلیمتر است یعنی ۵۰ میلیمتر بزرگتر سری۳ کوپه؛ فاصله دو چرخ جلو و همچنین دو چرخ عقب نیز به ترتیب ۱,۵۴۵mm و ۱,۵۹۳mm اعلام شده که بازهم نسبت به سری۳ کوپه به ترتیب ۴۵ و ۸۰ میلیمتر بزرگتر است. اگر به سایر ابعاد سری۴ نیز نگاهی داشته باشیم پی می بریم که با دارابودن عرضی برابر ۱,۸۲۶mm چیزی در حدود ۴۴mm عریض تر و با داشتن ارتفاعی برابر ۱,۳۶۲mm نیز ۱۶mm کوتاهتر از سری۳ کوپه شده؛ طول کلی خودرو نیز به ۴,۶۴۱mm رسیده است. در روزهای آینده منتظر بروزرسانی مجدد این صفحه برای اطلاع از جزییات بیشتر سری۴ کوپه باشید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.