فراری P80/C، اسبی استثنایی از اسطبلی ایتالیایی!

فراری P80/C، اسبی استثنایی از اسطبلی ایتالیایی!

فراری از سوپرکار جدید و تک دستگاهی خود با نام P80/C رونمایی کرد. این خودرو برای مشتری‌ای است که علاقه‌ی ویژه‌ای به خودروهای مسابقه‌ای مشهور این برند و مخصوصاً مدل‌های دهه ۶۰ میلادی دارد. تیم مهندسی فراری کار روی این پروژه را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده و سرانجام توسعه‌ی آن با نتایج باورنکردنی‌ای به پایان رسیده است.

فراری P80/C فقط مختص پیست بوده و بر پایه‌ی مدل ۴۸۸ GT3 شکل گرفته است. طراحان اسب رقصان مارانللو به همراه مهندسان چیره‌دست این برند بدنه‌ای کاملاً متفاوت شکل داده‌اند که هم از نظر زیبایی‌شناسی و هم از نظر عملکردی در پیست واقعاً جذاب است.

عدم پایبندی به قوانین خودروهای جاده‌ای به طراحان اجازه داده تا نمای جلوی کم ارتفاع و خمیده‌ای را به P80/C اعطا کنند. مجرای هوای S شکل روی کاپوت به همراه سایر کانال‌های هوایی نیز به مدیریت جریان هوای اطراف خودرو کمک می‌کنند. شیشه‌ی جلوی خمیده هم ظاهر بسیار نرم و روانی ایجاد کرده است.

فاصله بین محوری فراری ۴۸۸ GT3 در مقایسه با نسخه‌ی جاده‌ای ۵۰ میلی‌متر بیشتر بوده و طول بیشتر این خودرو باعث ایجاد جذابیت بصری فوق‌العاده برای P80/C شده است. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های طراحی این خودرو ورودی هوای بزرگ پشت درب است که باعث می‌شود ابهت فوق‌العاده‌ای به P80/C داده شود. پوشش پیشرانه نیز دارای بادگیرهای آلومینیومی است که تضاد خوبی با کلیت بدنه قرمز رنگ این سوپرکار ایجاد کرده‌اند. بال و دیفیوزر بزرگ نیز نمای عقب سوپرکار جدید فراری را تکمیل کرده‌اند.

فراری هرگز قیمت محصولات تک دستگاهی خود را اعلام نمی‌کند اما فرایند توسعه‌ی چندین ساله‌ی این خودرو نشان می‌دهد خریدار P80/C جیپ‌های پرپولی دارد. [دانلود ویدئو]

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.