فراری ۴۵۸ ایتالیا در لباس سیاه DMC

فراری ۴۵۸ ایتالیا در لباس سیاه DMC

اخیراً شرکت DMC با همکاری گروه Luxury Custom تغییراتی ظاهری بر روی فراری ۴۵۸ ایتالیا اعمال کرده و آن را کاملاً به رنگ سیاه در آورده اند. خودروی فراری ۴۵۸ ایتالیا به تجهیزات لوکس سفارشی و بسته ی تغییرات ظاهری Elegante شرکت DMC مجهز شده است که به طور قابل توجهی ظاهر آن را خشن تر کرده است. پکیج آیرودینامیک شامل باله ی جلوی جدید، رکاب های بزرگ تر و سپر عقب کاملاً متفاوت همراه با یک دیفیوزر سفارشی می باشد.

تمامی بخش های خودرو به رنگ سیاه درآمده است که همراه با شیشه ها و چراغ های عقب دودی خودرو زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. این مدل همچنین دارای رینگ های آلیاژی تیره بوده و کالیپرهای ترمز آن زرد رنگ می باشند تا تقابل جذابی را ایجاد کند.

در بحث فنی خودرو هیچ گونه تغییراتی ایجاد نشده است، بنابراین این خودرو دارای یک موتور هشت سیلندر ۴.۵ لیتری که ۵۷۰ اسب بخار نیرو در ۹۰۰۰ دور در دقیقه و ۵۴۰ نیوتن بر متر گشتاور در ۶۰۰۰ دور در دقیقه تولید می کند. موتور خودرو به یک گیربکس ۷ دنده ی دو کلاچه متصل شده است. این خودرو سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در کمتر از ۳.۴ ثانیه پر می کند و حداکثر سرعت آن ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.