غیرواقعی و حسرت برانگیز! رندر هوندا S2000

غیرواقعی و حسرت برانگیز! رندر هوندا S2000

هوندا مدل دوست‌داشتنی S2000 را در سال ۲۰۰۹ بازنشسته کرد اما در سال‌های اخیر شایعاتی درباره تولید نسل جدید آن به گوش رسیده است. در ژوئن سال ۲۰۱۵ تصاویر پتنت مرموزی منتشر شد که نشان دهنده یک هوندای اسپورت بودند و شاید نشانه‌هایی ابتدایی از یک کوپه پرفورمنس جدید به شمار می‌رفتند. متأسفانه این خودرو هنوز رؤیت نشده بنابراین مشخص نیست که در نهایت محصول جدید هوندا تولید خواهد شد یا خیر.

خودروی موردبحث به احتمال زیاد پیش‌نمایشی از یک کانسپت بوده زیرا به جای آینه بغل‌های مرسوم از دوربین استفاده کرده است. چراغ‌های جلو نیز با ورودی‌های هوای بزرگ آمیخته شده و دیفیوزر عقب موجود در بخش پشتی نیز بیش از آنکه نشان دهنده مدلی تولیدی باشد یادآور یک کانسپت است.

خب پس از حدس‌هایی که در این مورد زده شد هم‌اکنون تصمیم گرفتیم تا رندری مجازی از این خودرو را که می‌تواند یک S2000 جدید باشد طراحی کنیم. جدیدترین خبر نشان می‌دهد این خودرو واقعاً تا پایان سال ۲۰۱۸ رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت و احتمالاً بهای آغازین ۵۰ هزار دلاری خواهد داشت. اگر این خودرو سال آینده تولید شود، کوپه پرفورمنس جدید هوندا می‌تواند جشن تولد ۲۰ سالگی خود را برگزار نماید زیرا اولین نسل S2000 در دو دهه پیش معرفی شد.

باور بر این است سومین نسل S2000 از پیشرانه توربوی جدید به همراه سوپرشارژری الکتریکی به منظور حذف تأخیر توربو بهره خواهد برد. انتظار می‌رود خروجی این پیشرانه قرار گرفته در وسط خودرو از ۳۲۰ اسب بخار عبور کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

به یاد داشته باشید که هوندا این ماه با یک کانسپت اسپورت الکتریکی در نمایشگاه توکیو حضور خواهد یافت و شاید اخباری در رابطه با محصول اسپورت جدید این کمپانی منتشر شود. هنوز گمانه‌زنی درباره S2000 بسیار زود است اما حداقل در توکیو می‌توان شاهد نشانه‌هایی ابتدایی برای ارائه این خودرو بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.