شتاب‌گیری ب‌ام‌و M4 کامپتیشن جدید

شتاب‌گیری ب‌ام‌و M4 کامپتیشن جدید

خودروهای معدودی از نظر طراحی خود به اندازه نسل جدید ب‌ام‌و M4 کوپه و M3 سدان جنجالی ظاهر شده‌اند اما پس از بحث‌های فراوان هم‌اکنون زمان مشاهده پرفورمنس این خودرو فرا رسیده است.

به همین خاطر مجله موتور اسپورت روانه مسیری بسته و ایمن شده و تنها هدف آن فیلم‌برداری از شتاب گیری M4 جدید در خط مستقیم بوده است. البته سرعت خودرو نه به ۲۵۰ یا ۲۹۰ کیلومتر در ساعت (سرعت‌های محدود شده کارخانه‌ای) بلکه به حدود ۲۲۵ کیلومتر در ساعت رسیده که دلیل آن احتمالاً عدم وجود مسیر کافی در پیش روی راننده بوده است.

اما این خودرو با انتخاب اسپورت ترین حالت رانندگی و درگیر بودن لانچ کنترل چه زمانی را صرف رسیدن به سرعت یاد شده کرده است؟ زمان بسیار کوتاهی بوده که خب ما نتیجه را لو نمی‌دهیم و بهتر است آن را خودتان تماشا کنید. در همین اثنا ما با بررسی دوباره برخی مشخصات کارخانه‌ای ب‌ام‌و M4 کوپه کامپتیشن شما را همراهی می‌کنیم.

نیروبخش این کوپه آلمانی پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری بای توربو با قدرت ۵۰۳ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متر است. این نیروگاه آهنین با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همراه شده است. این مجموعه باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیه‌ای می‌شود که سه‌دهم ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد M4 کوپه می‌باشد. نسخه استاندارد این کوپه قدرت ۴۷۳ اسبی و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری دارد.

قیمت ب‌ام‌و M4 کوپه در آمریکا از ۷۱۸۰۰ دلار شروع می‌شود و نسخه کامپتیشن ۲۹۰۰ دلار گران‌تر است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.