رونمایی sls amg سری مشکی

رونمایی sls amg سری مشکی [ویدئو]

مرسدس بنز از آخرین دست آورد خود در مرکز ارتقای خودرو های خود یعنی AMG رونمایی کرد،SLS AMG Black Series نام ابر خودروی جدید بنز است.

این مدل AMG دارای تغییرات اساسی می‌باشد،از نظر عملکرد هم در همان ردهٔ SLS GT3 قرار می گیرد شاید هم بهتر!این خودرو به صورت یک سری محدود به فروش خواهد رسید و نام تجاری آن سری سیاه می‌باشد.

قلب این خودرو،یک موتور ۶.۲ لیتری V8 می‌باشد.این موتور می‌تواند ۶۲۲اسب بخار نیرو تولید کند،همچنین در دور موتور۴۸۶،۵۵۰۰rpm پوند گشتاور تولید کند،این اعداد و ارقام نشان می‌دهد که این خودرو ۳۹ اسب بخار بیشتر و ۱۱ پوند گشتاور کمتری در مقایسه با مدل GT تولید می‌کند.

نیروی محرکه توسط یک کانال انتقال قدرت با جعبه دنده هفت سرعته DCT به محور عقب منتقل می‌شود. و به لطف چنین مشخصاتی، امکان دستیابی به حداکثر سرعت ۳۱۶ کیلومتر در ساعت مهیا گردیده است.

شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو هم تنها ظرف ۳.۶ثانیه به طول می‌انجامد.

این خودرو دارای دو نسخهٔ GT3 و خیابانی است،از جمله امکانات اضافه شده بر روی نسخهٔ مسابقه ای می‌توانیم به بال ثابت و بزرگ فیبر کربنی همراه با یک کیت اختیاری افزایش نیروی تعلیق اشاره کرد و البته موارد استثنایی همانند ترمزهای سرامیکی کربنی نیز ضمن بهبود عملکرد به عنوان تجهیزات استاندارد برای این سوپر اسپرت عرضه می‌شوند.رینگ‌های این خودرو ۱۹ اینچی و ۲۰اینچی می‌باشد که خریداران می‌تواند هر کدام را به دلخواه سفارش داد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.