رونمایی فراری F12 برلینتا

رونمایی فراری F12 بـرلینتا

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: با حضور ریاست کمپانی آقای Luca di Montezemolo فراری چموش‌ترین خودروی تاریخ خود را برای نخستین‌بار در نمایشگاه ژنو رسما رونمایی نمود؛ خودرویی که گویا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد . . .

فراری F12 برلینتا که به عنوان جانشین فراری ۵۹۹ فیورانو معرفی شده، هم کوچکتر و هم سبکتر از ۵۹۹ است و ظاهرش نیز که از ادغام المان‌هایی از ۴۵۸ ایتالیا و فراریFF حاصل و کمی نیز چاشنی خودروهای عضلانی‌ به آن زده‌اند؛ اگرچه کاملا جدید و متحول نیست اما بازهم زیباست.

با توزیع ۴۶% وزن خودرو بر محور جلو و ۵۶% نیز بر محور عقب، مرکز ثقل برلینتا احتمالا در مقایسه با ۵۹۹ پایین‌تر آمده است. فراری همچنین در این خودرو از تکنولوژی Aero Bridge خود استفاده نموده که به موجب آن طراحی کاپوت خودرو بگونه‌ای است که با انتقال جریان هوا به طرفین خودرو نیروی عمودی وارده را بیشتر می‌کند.

در F12 برلینتا سیستم‌های کنترل پایداری و کنترل کشش مجددا برنامه‌ریزی شده‌اند. همچنین سیستم Active Brake Cooling نیز به خودرو افزوده شده تا بصورت خودکار و با درنظر گرفتن دمای دیسک‌های ترمز، جریان هوا را برای خنک‌کاری آنها تنظیم کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.