رونمایی از ب‌ام‌و X6 هامان با ظاهری مخوف

رونمایی از ب‌ام‌و X6 هامان با ظاهری مخوف

کراس اوورهای کوپه شاید باب میل همه افراد نباشند اما قطعاً بازار خوبی برای آن‌ها وجود دارد و این تجارت نه تنها برای خودروسازان بلکه برای تیونرهایی همچون هامان نیز سودآور و لذت‌بخش است. این تیونر مشهور اخیراً کیت بدنه خود برای جدیدترین نسل ب‌ام‌و X6 را معرفی کرده است.

هامان می‌گوید این قطعات روی حاکمیت تحریک‌آمیز این غول اسپورت تأکید دارند و هم‌اکنون می‌توان آن‌ها را چه به‌صورت کلی و چه به‌صورت جداگانه سفارش داد. البته برای اطلاع از قیمت این کیت باید با خود هامان تماس گرفت چراکه این تیونر قیمت محصول خود را به اطلاع عموم نرسانده است.

این کیت بدنه که با تمامی نسخه‌های X6 G06 هماهنگ است از اسپویلر جلو، قوس‌های چرخ، دیفیوزر عقب با خروجی‌های اگزوز ۱۰۱ میلی‌متری و دو بال تشکیل شده است. یکی از این بال ها روی سقف و دیگری روی درب پشتی نصب شده است. همچنین کیت کاهش ارتفاع بدنه نیز در دسترس است که ارتفاع خودرو را تا ۲۵ میلی‌متر پایین می‌آورد.

رینگ‌های ۲۲ یا ۲۳ اینچی Anniversary Evo با الگوی چند پره نیز با سه طرح و رنگ متفاوت شامل خاکستری، مشکی و نقره‌ای قابل سفارش است.

هامان همچنین در کابین نیز تغییراتی اعمال می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به میدونی‌های اسپورت، کفپوش های ویژه و نشان خاص خودش اشاره کرد که بجای لوگوی ب‌ام‌و روی فرمان می‌نشیند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.