رنگ بنفش را چطور ست کنیم؟

رنگ بنفش را چطور ست کنیم؟

حس شما نسبت به ست کردن رنگ بنفش چگونه است؟ احساس خوبی نسبت به این رنگ دارید؟ در کمد لباس‌تان طیف بنفش دیده می‌شود؟ شاید هم تازه می‌خواهید سراغ این رنگ جذاب بروید. میدونی این‌جاست تا پیشنهادهایی درمورد ست کردن رنگ بنفش با شما درمیان بگذارد.

شاید یکی از سختی‌های ست کردن رنگ بنفش این باشد که طیف گسترده‌ای دارد. گاهی ما را گیج می‌کند. ممکن است شبیه صورتی، ارغوانی یا نیلی به‌نظر برسد. ما به هر رنگی که از ترکیب آبی و قرمز به‌دست آید، بنفش می‌گوییم، خواه تیره باشد یا روشن. خواه اسم دیگری کنارش باشد یا فقط آن را بنفش بنامیم. با این‌که این رنگ هرگز راهش را به استایل بعضی‌ها باز نمی‌کند، طرفدار کم ندارد. پس خوب است بدانیم ست کردن رنگ بنفش چگونه است و چطور با انتخاب این رنگ جذاب‌تر شویم.

چرا بنفش را انتخاب کنیم؟

بنفش رنگ محبوبی‌ است. حس شیک و خاص بودن را القا می‌کند. رنگی سلطنتی به‌حساب می‌آید و حس اشرافی دارد.

بعد از سال ۲۰۱۸ که به‌عنوان رنگ سال انتخاب شد، بار دیگر راهش را به کمد لباس و فشن‌‌شوها باز کرد. در سال ۲۰۲۰ هم در بعضی از مجموعه‌های مد ظاهر شد، مثل طراحی‌های پاییز و زمستان آلا جانسون (Ulla Johnson)، آلبرتا فِرِتی (Alberta Ferretti) و ریچارد ملون (Richard Malone).

دست‌مان باز است که باتوجه به سلیقه و رنگ پوست و استایل‌مان، از روشن‌ترین اغوانی تا تندترین بنفش پررنگ، از یاسی تا بنفش تیره‌ی آلویی، رنگی را انتخاب کنیم.

چه رنگ‌هایی به بنفش می‌آیند؟

بسته به این که استایل رنگی را بپسندیم یا به پالت رنگی ملایم و خنثا گرایش داشته باشیم، می‌توانیم از بین رنگ‌هایی که با بنفش ست می‌شوند، انتخاب کنیم. رنگ‌هایی مثل زرد، نارنجی، سبز، طوسی، سفید، مشکی، آبی و سرمه‌ای.

تاپ بنفش را چطور ست کنیم؟

زمانی که پای تاپ درمیان باشد، ست کردن رنگ بنفش کار ساده‌ای می‌شود. تاپ بنفش را با کت، شومیز یا ژاکت طوسی به‌تن کنید. شلوار مشکی و یک جفت کفش کالج مشکی، یا کفش پاشنه کوتاه، استایل جذابی برای‌تان می‌سازد. برای این استایل بنفش روشن مثل یاسی گزینه‌ بهتری به‌نظر می‌رسد.

تاپ بنفش تیره را با شلوار سفید ست کنید. یک جفت صندل سفید یا کفش ورزشی کنارش بگذارید. اگر کت و شلوار سفید، استخوانی یا طوسی روشن دارید، از تاپ بنفش یا نیلی غافل نشوید. کفش پاشنه‌دار چنین استایلی را کامل می‌کند.

ست کردن رنگ بنفش برای استایل مونوکروم

شاید بعضی‌ها مونوکروم با بنفش را خسته‌کننده بدانند. اما شما می‌توانید خلافش را ثابت کنید. پولیور نیلی را با دامن پیله‌دار بنفش به‌تن کنید و یک جفت کفش پاشنه‌دار به‌رنگ نیلی بردارید. برای استایل رسمی‌تر، سراغ کت و شلوار یا کت و دامن بروید.

کت بلیزر و شلوار یاسی را با تاپ بنفش تیره‌تر و کفش پاشنه‌دار به‌رنگ بادمجانی انتخاب کنید. به مهمانی رسمی دعوت شده‌اید؟ پیراهن مجلسی به رنگ بنفش روشن به‌تن کنید. از سایه‌ چشم و رژ لب متناسب غافل نشوید.

با پولیور بنفش توی کمد چه کار کنیم؟

یک استایل جذاب با آن بسازید. شومیز سفیدتان را بردارید و اتو بزنید. روی شومیز سفید، پولیور یقه هفت بنفش به تن کنید. انتخاب جین یا کتان سرمه‌ای و یک جفت کفش اسپورت ورزشی کار را تمام می‌کند.

پولیور بنفش را کنار دامن پشمی طوسی بگذارید. طوسی با ملایمت جذابی که دارد، جلوه‌ قشنگی به بنفش می‌دهد. یک جفت کفش مشکی و یک کیف کوچک و زیبا استایل رویایی برای دورهمی دوستانه یا خانوادگی می‌سازد.

زمان زیادی برای ست کردن رنگ بنفش ندارید؟ شلوار جین را بردارید و کنار بلوز یا پولیور هر طیفی از بنفش قرار دهید. به همین سادگی!

با بنفش استایل رنگی بسازیم

بنفش در کنار زرد حسابی خودش را نشان می‌دهد. اگر به استایل شاد و رنگی علاقه دارید،‌ از زرد به‌سادگی نگذرید. بافت زرد را را با دامن یا شلوار بنفش ست کنید. با پیراهن زرد تابستانی، کیف یاسی به‌دست بگیرید.

سبز یکی دیگر از گزینه‌های شماست. مانتوی سبز را با شال بنفش گل‌دار هماهنگ کنید. تاپ ساده‌ بنفش را روی دامن سبز طرح‌دار بپوشید. قهوه‌ای شکلاتی یا نسکافه‌ای با بنفش هماهنگ است. پالتوی بنفش و چکمه‌ بلند چرم قهوه‌ای؛ تاپ بنفش و شلوار کتان نسکافه‌ای؛ لباس بنفش و سفید در کنار کیف و کفش قهوه‌ای؛ همگی جذاب و قشنگ از آب درمی‌آیند.

روی مانتوی آبی نفتی، شال بنفش بیندازید. کت بلیزر بنفش را روی تاپ سفید و شلوار کتان آبی بپوشید. شلوار کتان قرمز، شلوار آجری یا دامن‌های گل‌دار کامل‌کننده‌ رنگی و قشنگی برای بلوز و تاپ بنفش می‌شوند.

چگونه با بنفش استایل پاستلی بسازیم؟

استایل پاستلی طرفدار خودش را دارد. اگر شما هم رنگ‌های ملایم را می‌پسندید، سراغ طیف ملایمی از بنفش، صورتی، پسته‌ای و آبی آسمانی بروید. پالتو یا مانتوی بنفش پاستلی را با شلوار و شال آبی آسمانی ست کنید. تاپ سبز پاستیلی ملایم یا آبی آسمانی را روی شلوار بنفش امتحان کنید. بلوز نیلی یا یاسی کم‌رنگ را با دامن سبز کاهویی ملایم و کیفی به همان رنگ انتخاب کنید.

رنگ بنفش جزو رنگ‌های محبوب شماست؟ معمولا چطور بنفش را ست می‌کنید؟ کدام طیف بنفش را بیشتر دوست دارید؟ برای ما کامنت بنویسید تا گپ بزنیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.