راهنمای ست کردن رنگ سفید؛ چطور با سفید استایلی جذاب بسازیم؟

راهنمای ست کردن رنگ سفید؛ چطور با سفید استایلی جذاب بسازیم؟

ست کردن رنگ سفید کار جذاب و هیجان‌انگیزی‌ست. این رنگ با بقیه رنگ‌ها میانه‌ خوبی دارد. «من و مد» در این مطلب پیشنهادهایی برای استایل سفید  شما دارد.

ست کردن رنگ سفید در استایل‌های مختلف و در فصل‌های گرم و سرد سال کار سختی نیست. اگر در کمد شما چند تکه لباس سفید پیدا می‌شود، از همین جا شروع کنید.

خیلی ساده می‌توانید با سفید استایل جذابی برای خودتان بسازید. با داشتن تی‌شرت یقه گرد، شلوار، مانتوی سفید، پالتوی بژ یا پیراهن شیک سفید در هر جمعی بدرخشید.

ست کردن رنگ سفید در فصل گرما چطور است؟

سفید بهترین رنگی‌ست که می‌توانید در روزهای گرم و معتدل بپوشید. انواع لباس‌های نخی، لینن و گیپور به رنگ سفید پیدا می‌کنید. پس خرید سختی در پیش ندارید. از مانتو و شال، تا تی‌شرت، شلوار و کفش سفید در بازار پیدا می‌شود.

پیراهن لنین سفید در کنار صندل سفید حس خنکی می‌بخشد. می‌توانید سر تا پا سفید بپوشید و مطمئن باشید که جذاب خواهید بود. در مهمانی‌هایی که در فضای باز برگزار می‌شوند، سراغ پیراهن مجلسی سفید بروید و آن را با کیف و کفش رنگی ست کنید.

شال سفید به همه‌ مانتوهای تابستانی شما می‌آید. ما که می‌گوییم حتما یکی، دو شال سفید در کمدتان داشته باشید. روسری سفید با طرح‌های شاد رنگی خیلی جذاب است.

برای داشتن استایلی از رنگ‌های خنثا، سفید به کارتان می‌آید. سفید رنگ محبوب دوستداران استایل مینیمال است.

این رنگ را با خاکستری، خاکی یا بژ هماهنگ کنید. سفید در کنار رنگ‌های پاستلی مثل آبی آسمانی، یاسی و صورتی دیدنی‌ست. شلوار یا دامن سفید با بلوز‌های پاستلی تماشایی می‌شود.

ست کردن رنگ سفید در فصل سرما چگونه است؟

درست است که رنگ‌های تیره برای فصل سرما مناسبند. اما هیچ چیز مثل لباس بافت گرم‌ونرم سفید، حس خوب به شما نمی‌دهد. مانتو یا پولیور سفید بافت را با لاک تیره و اکسسوری طلایی ست کنید و همه جا بدرخشید. ترکیب سفید و بژ خیلی شیک و دلچسب از آب درمیاید.

شومیز سفید، دامن پشمی بژ و کفش شکلاتی را برای دورهمی امتحان کنید. از چکمه سفید بلند غافل نشوید. هم برای مهمانی کاربرد دارد و هم زیر پالتو و بارانی. اگر نمی‌خواهید پالت رنگ‌تان خیلی روشن باشد، سراغ رنگ‌های تند و تیره بروید. روی هر رنگی دست بگذارید، با سفید هماهنگ می‌شود. آن را کنار سرمه‌ای، قرمز، یا بنفش تیره امتحان کنید.

پوشیدن دستکش بافت سفید، ظاهری رویایی به شما می‌دهد. می‌توانید دستکش را با شال و کلاه سفید هماهنگ کنید. گذشته از سفید یخی، سایه‌های دیگر سفید را در نظر بگیرید، مثل شیری.

بلوز بافت ظریف و سفید با ژاکت سرمه‌ای و جین ترکیب دلپذیری می‌سازد. دیگر می‌ماند یک فنجان چای داغ که دست‌تان بگیرید و در گوشه‌ مبل بنشینید.

استایل با مانتو سفید چگونه است؟

۱- استایل با مانتو سفید؛ سبک مونوکروم

طرفداران استایل مونوکروم خیلی راحت استایل تمام سفید ست می‌کنند. شال نخی سفید، مانتوی سفید یا بژ، شلوار گشاد سفید و کفش اسپورت را کنار هم بگذارید. کیف حصیری حس‌وحال تابستانی استایلتان را کامل می‌کند.

۲- استایل با مانتو سفید؛ رنگ‌های خنثا

مانتوی سفید، شلوار خاکی، کفش عروسکی سفید و کیف حصیری، ترکیب خنک و دلربایی‌ست. همچنین می‌توانید سراغ طوسی بروید. سفید و طوسی در همه‌ فصل‌های سال جذابند. مانتو و شال سفید را با شلوار و کفش شکلاتی بپوشید.

۲- استایل با مانتو سفید؛ رنگ‌های شاد

ست کردن سفید با صورتی خیلی دخترانه و جذاب می‌شود. مانتوی صورتی چرک، شال سفید و صورتی و شلوار سفید استایلی رویایی می‌سازند. در فصل گرما رنگ‌های شادی مثل زرد و نارنجی را با مانتوی سفید ست کنید و پر از انرژی ظاهر شوید.

ست کردن هر تکه لباس سفید با بقیه‌ رنگ‌ها چگونه است؟

شلوار جین؛ همه‌کاره کمد

جین یکی از تکه‌هایی‌ست که همیشه با لباس‌های مختلف ست می‌شود. این بار جین را با تی‌شرت و شومیز سفید ست کنید. کفش مشکی یا سفید کنارش بگذارید.

شلوار سفید؛ ترند ۲۰۲۰

در هر فصلی می‌توانید شلوار سفید به‌تن کنید. شلوار نخی، کتان، لینن، جین و پشمی را می‌توانید در استایل تمام سفید بپوشید. ست کردن شلوار سفید با رنگ‌های دیگر هم راحت است.

بلوز گلدار، خال‌دار سفید، رنگ‌های شاد مثل نارنجی، زرد، قرمز خوب و قشنگ کنار سفید می‌نشینند. به آبی و سبز زیتونی هم فکر کنید.

بلوز سفید؛ شیک و کاربردی

تاپ، تی‌شرت یا شومیز سفید خیلی شیک و جذاب است. این بخش از کمدتان به هیچ فصل و استایلی محدود نیست و کاربرد زیادی دارد.

می‌توانید بلوز سفید، شیری یا بژ را با شلوار هم‌رنگ خودش بپوشید. ما که می‌گوییم بسته به فصل آن را با شلوار پشمی طوسی، جین سرمه‌ای، دامن بلند سفید، دامن یا شلوار طلایی، دامن کوتاه مشکی یا دامن گل‌دار و شاد ست کنید.

پیراهن سفید؛ خاص و جذاب

پیشنهاد نمی‌کنیم به‌عنوان مهمان جشن عروسی، رنگ سفید را انتخاب کنید. احتمالا عروس خانم هیچ خوشش نیاید.

اما در مهمانی‌های دیگر با پوشیدن پیراهن سفید، رویایی و خاص جلوه می‌کنید. کفش قهوه‌ای روشن، طلایی، صورتی یا سرمه‌ای کنارش بگذارید. پیراهن اسپورت سفید را با کفش ورزشی سفید یا صندل هماهنگ کنید.

شال و روسری سفید؛ محبوب خوش‌تیپ‌ها

انتخاب شال گردن، شال یا روسری سفید، حال‌وهوای استایل شما را عوض می‌کند. هر رنگ مانتویی بپوشید، به‌راحتی با شال سفید ست می‌شود. رنگ‌هایی مثل سرمه‌ای، خاکستری، زرشکی، سدری، صورتی و زرد با شال سفید هماهنگ هستند. با انتخاب شلوار سفید، استایل هماهنگ و جذابی خواهید داشت.

کمربند سفید؛ متفاوت از همیشه

رنگ سفید را دوست دارید، اما ترجیح می‌دهید در استفاده از آن زیاده‌روی نکنید؟ به کمربند سفید فکر کنید. این کمربند با کتان یا جین روشن به‌راحتی ست می‌شود.

زیورآلات سفید؛ شیک و قشنگ

برای وارد کردن محدود رنگ سفید، به لوازم جانبی فکر کنید. زیورآلات سفید، انواع مروارید و صدف خیلی چشم‌نوازند. گوشواره، دستبند، پابند یا هر زیورآلات سفیدی که در کشوی شما پیدا می‌شود، انتخاب خوبی خواهد بود.

عینک سفید؛ تک و جذاب

عینک با فریم سفید، همان چیزی‌ست که استایل‌تان را از بقیه متمایز می‌کند. عینک سفید با استایل تابستانی خیلی راحت ست می‌شود. در روزهای سرد هم باید مراقب چشم‌ها باشید. پس این عینک در همه‌ فصل‌ها به‌دردتان می‌خورد.

ست سفید با مشکی؛ کلاسیک و رسمی

ترکیب سفید و مشکی موردتوجه طرفدار سبک کلاسیک است. لباس و لوازم جانبی از این دو رنگ در بیشتر کمدها پیدا می‌شوند. به همین دلیل ست کردن سفید با مشکی راحت است.

جایگاه سفید در مد ۲۰۲۰ کجاست؟

پای شلوار سفید به مجموعه‌های میلان، پاریس و نیویورک ۲۰۲۰ باز شد. مدل‌ها این شلوار را با بلوز سرمه‌ای، مشکی، سفید، عنابی و شکلاتی به تن کردند. در روزهای باقی‌مانده‌ تابستان و در سرمای زمستان با خیال آسوده شلوار سفید بپوشید.

امسال بازار پیراهن سفید هم داغ است. پیراهن نخی چین‌دار، پیراهن سفید راسته همراه با کت جین کوتاه، کفش مشکی یا سفید از ترندهای ۲۰۲۰ هستند.

استایل مونوکروم سفید هم از مدهای امسال به‌حساب می‌آید. در مجموعه‌های زیادی مونوکروم سفید دیده شده و خیلی‌ها می‌پسندند.

میانه شما با رنگ سفید چطور است؟ سفید را در کنار کدام رنگ‌ها بیشتر می‌پسندید؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.