در اولین قرار عاشقانه چه بپوشیم؟ برای آقایان و خانم‌ها

در اولین قرار عاشقانه چه بپوشیم؟ برای آقایان و خانم‌ها

در اولین قرار عاشقانه چه بپوشیم؟ چه لباسی می‌تواند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد و جذاب به‌نظر برسد؟ «من‌ و مد» در این مطلب به لباس مناسب آقایان و خانم‌ها در اولین قرار عاشقانه پرداخته.

هر کسی دوست دارد در اولین دیدار به بهترین شکل ظاهر شود. به همین دلیل این پرسش همیشه مطرح است که در اولین قرار عاشقانه چه بپوشیم؟

یک نکته کلی را از یاد نبرید. خودتان را به شکلی که نیستید، نشان ندهید. با همان استایل همیشگی خودتان، رنگ‌ها و لباس‌های موردعلاقه‌تان به اولین قرار بروید. همین باعث اعتماد به‌نفس در شما خواهد شد. جزییات بیشتر را در ادامه بخوانید.

لباس و اکسسوری مردانه: در اولین قرار عاشقانه چه بپوشیم؟

شاید به‌نظر برسد انتخاب لباس اولین قرار عاشقانه برای آقایان راحت‌تر است. ممکن است همین‌طور باشد. اما قرار نیست اولین لباسی را که چشم‌تان می‌خورد، بردارید و به‌تن کنید. اگر بخواهید یک ربع مانده به رفتن، لباس انتخاب کنید، احتمال اشتباه کردن زیاد است. همچنین باید حواستان به استایل انتخابیان هم باشد، مثلا استایل وینتیج مردانه برای خیلی از آقایان انتخاب عاقلانه‌ای است.

اجازه ندهید لباس شما را بپوشد!

مهم نیست چقدر برای خرید لباس‌هاتان هزینه کرده‌اید. نکته‌ مهم، سایز بودن هر تکه از لباس‌هاست. لباس باید به تن شما اندازه باشد. لباسی که زیادی جذب باشد، به‌اندازه لباس گشاد نازیباست.

جزییات را دست‌کم نگیرید

می‌خواهید تاثیرگذار ظاهر شوید؟ تک‌تک چروک‌های لباس را اتو کنید. هیچ پرزی روی لباس‌هاتان باقی نگذارید. بیشتر از دو یا نهایتا سه دکمه از پیراهن‌تان باز نباشد. گذشته از این که بسیار مرتب به‌نظر خواهید رسید، اعتماد به‌نفس‌تان هم بالا می‌رود.

به محل دیدار اهمیت بدهید

قرار است در کافه‌ای کوچک دیدار کنید و قهوه‌ای بنوشید؟ یا در رستورانی لوکس شام می‌خورید؟ استایل شما باید متناسب با محل قرار عاشقانه‌تان باشد.

ساعت به دست‌تان ببندید

همیشه با ساعت مچی سر قرار حاضر شوید. این یکی از بایدهای استایل مناسب برای شماست. مهم نیست ساعت لوکس دارید یا ارزان. ساعت شیک‌پوشی شما را کامل می‌کند. با لباس رسمی، ساعت کلاسیک بند فلزی یا چرم و با لباس غیررسمی، ساعت اسپورت بپوشید.

در اولین قرار چه رنگی بپوشیم؟

رنگ‌های شاد و درخشان را بگذارید برای قرارهای بعدی بمانند. در اولین قرار عاشقانه، لباس‌هایی به رنگ خنثا یا تیره به‌تن کنید. رنگ‌هایی مثل سرمه‌ای، سفید، خاکستری و مشکی مناسب به‌نظر می‌رسد.

چنین انتخابی باعث می‌شود حواس طرف مقابل به لباس شما پرت نشود. شنونده‌ خوبی باشد و به صحبت‌های شما دقت کند. اگر جین به تن می‌کنید، جین تیره را ترجیح دهید.

عطر که می‌زنید؟

بوی خوب، به اندازه‌ لباس برازنده اهمیت دارد. یکی دو اسپری از عطر دلخواهتان کافی‌ است. یکی اطراف گردن و یک اسپری هم روی لباس. در عطر زدن زیاده‌روی نکنید. قرار نیست اتاق پر از عطر شما شود.

کفش‌ها را برق بیندازید

هیچ چیز به‌اندازه‌ برق کفش‌، شما را جذاب و منظم جلوه نمی‌دهد. کفش‌ها را واکس حسابی بزنید و دستمال بکشید. اگر نیازی به واکس ندارد، دقت کنید همه‌ گوشه و کنارهای کفش کاملا تمیز باشد.

نبایدهای استایل اولین قرار عاشقانه برای آقایان کدامند؟

هودی: هودی و هر سوییشرت کلاه‌دار را برای مناسبت‌های دیگر نگه دارید. بهتر است در اولین دیدار چنین لباسی انتخاب نکنید.

صندل: ناخن‌های‌تان را به نمایش نگذارید. اگر هوا گرم است، می‌توانید کفش کالج یا شبیه آن را امتحان کنید.

پارچه‌های شلوغ: قرار نیست لباس خسته‌کننده و غیرجذابی بپوشید. اما بهتر است طرح‌های خیلی شلوغ، عجیب و رنگارنگ را برای مناسبت‌های دیگر نگه دارید.

کراوات: هر چه لباس‌تان راحت‌تر باشد، حس بهتری دارید. کراوات را بگذارید در خانه بماند. درعوض پیراهن و شلوار راحتی بپوشید.

کلاه و عنیک:اگر نور شدید نیست و شما را اذیت نمی‌کند، کلاه و عینک آفتابی‌تان را بردارید. به‌ویژه اگر در فضای بسته هستید. شما که نمی‌خواهید طرف مقابل‌تان احساس کند چشم‌های‌تان را مخفی می‌کنید؟

لباس و اکسسوری زنانه؛ در اولین قرار عاشقانه چه بپوشیم؟

مهم‌ترین نکته اولین دیدار عاشقانه چیست؟

راحتی! راحت بودن لباس و کفش، اولین نکته‌ای‌ است که باید به آن اهمیت بدهید. کفشی بپوشید که بتوانید راحت راه بروید. لباسی انتخاب کنید که نفس کشیدن در آن سخت نباشد. استایل‌تان را به‌ترتیبی بچینید که در آن احساس راحتی کنید.

برنامه‌ریزی کنید

خوب است زمان کافی برای انتخاب و آماده کردن وسایل‌تان داشته باشید. لباس مناسب همانی ا‌ست که اندازه شما باشد. لباس خیلی تنگ یا سایز بزرگ و گشاد را کنار بگذارید. اتو و مرتب بودن لباس خیلی مهم است. کفش و کیف را هم فراموش نکنید. همه گوشه و کنارها را خوب تمیز و براق کنید.

رنگ‌های خنثی بهترین‌ها هستند

بد نیست از رنگ‌های خنثا مثل خاکستری، سفید، سورمه‌ای و مشکی استفاده کنید. در کنار این رنگ‌ها، نیم‌نگاهی به قرمز و صورتی داشته باشید. ترکیب رنگ خنثا با رنگی زنانه، جذاب و رویایی می‌شود.

مانتوی مشکی، مناسب همه جاست

مانتوی مشکی یکی از گزینه‌های خوب برای شماست. آن را با روسری یا شال رنگی ست کنید. اگر قرار است در رستورانی لوکس شام بخورید، می‌توانید کفش پاشنه‌ کوتاه، هم‌رنگ با شال انتخاب کنید.

جین، دوست خوب شماست

وقتی فکر می‌کنید برای اولین قرار عاشقانه چه بپوشم، از جین غافل نشوید. شلوار جین یکی از بهترین بخش‌های کمد شماست. بهتر است سراغ جین تیره بروید. جین‌های رنگی یا روشن را برای مناسبت‌های دیگر نگه دارید.

بلوز ساتن، بلوز حریر آستین بلند، تاپ ساده تک رنگ یا شومیز انتخابی جذاب برای هماهنگی با جین به‌حساب می‌آیند. باتوجه به میزان رسمی بودن محل دیدار، کفش تخت، یا پاشنه کوتاه انتخاب کنید. با انتخاب یک کیف دستی شیک، یا کیف روشانه سبک عالی می‌شوید.

پیراهن ساده، گزینه جذابی‌ است

یک پیراهن ساده‌ تک‌رنگ شما را آراسته و قشنگ نشان می‌دهد. اگر پیراهن مشکی انتخاب کردید، می‌توانید با کفش عروسکی یا پاشنه‌ کوتاه رنگی، دستمال گردن و کیف کوچک کاملش کنید.

استایل کژوال برای اولین قرار عاشقانه چگونه است؟

شلوار جین، تی‌شرت، مانتوی جلوباز، کفش بدون پاشنه، شال نرم و راحت، انتخاب خوبی برای دیدار در روز یا محلی مثل کافه است. در هوای سرد به بلوز بافت ظریف، پالتوی جمع‌وجور، کاپشن بلند، جین تیره و بوت فکر کنید.

برای قرار عاشقانه در فضای رسمی چه بپوشیم؟

پیراهن ساده و پوشیده، زیورآلات کم و مینیمال و کفش پاشنه کوتاه به کمک‌تان می‌آیند. سراغ کفش پاشنه‌بلندی نروید که پای‌تان را اذیت می‌کند. مهم راحتی شماست. می‌توانید به شلوار جذب، بلوز و کت بلیزر هم فکر کنید.

در فضای باز، لباس مناسب بپوشید

اگر اولین قرار عاشقانه در فضای باز اتفاق می‌افتد، کارتان راحت است. در فصل گرما، پیراهن گل‌دار و کفش پاشنه‌بلند بهترین گزینه است. رنگ‌های پاستلی هم بسیار مناسب به‌نظر می‌رسند. اگر هوا سرد باشد، پیراهن بافت با چکمه، بلوز، ژاکت و شلوار جین، بلوز بافت و دامن بلند انتخاب‌های دیگری هستند.

نبایدهای استایل اولین قرار عاشقانه برای خانم‌ها کدامند؟

آرایش غلیظ: همان‌قدر که آرایش ملایم می‌تواند طرف مقابل شما را جذاب کند، آرایش سنگین و غلیظ اثر بدی به‌جا می‌گذارد. اگر سنگین آرایش کنید، به نظر می‌رسد خواسته‌اید چیزی را در صورت‌تان بپوشانید.

اکسسوری زیاد: انتخاب زیورآلات بزرگ، شلوغ و چشم‌گیر، حواس طرف مقابل را پرت می‌کند؛ بنابراین شنونده‌ خوبی برای شما نخواهد بود. بهتر است در انتخاب و تعداد اکسسوری محافظه‌کار باشید.

لباس راحتی و گشاد: نباید ظاهر شما طوری باشد که انگار تازه از خواب پا شده‌اید. لباس‌ راحتی، شلوار گشاد، هودی، تی‌شرت‌های گشاد و بلند را فراموش کنید.

لباس باز: در پوشیدن لباس باز زیاده‌روی نکنید. اگر تاپ به تن دارید، شلوار یا دامن بلند با آن ست کنید. اگر دامن مینی یا میدی پوشیده‌اید، بلوز آستین بلند همراهش کنید. خلاصه کاری کنید تعادل رعایت شود.

شما اولین دیدار عاشقانه‌تان را به یاد دارید؟ چه لباسی در آن روز به تن کرده بودید؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.