خداحافظی رسمی با مرسدس S کلاس کوپه و کانورتیبل

خداحافظی رسمی با مرسدس S کلاس کوپه و کانورتیبل

حدود یک ماه پیش گفته شد مرسدس بنز در حال برنامه‌ریزی برای کاهش قابل‌توجه سبد محصولات خود در آمریکاست. درست چند هفته پس از خاتمه تولید مرسدس C کلاس سدان در آمریکا و A کلاس در مکزیک حالا تائید شده که دو محصول دیگر این خودروساز نیز به زودی غزل خداحافظی را خواهند خواند.

در یک بیانیه خبری مفصل که جزئیات به‌روزرسانی محصولات مدل سال ۲۰۲۱ را شامل می‌شود، مرسدس به‌صورت رسمی اعلام کرده مدل‌های S کلاس کوپه و کانورتیبل آخرین سال تولید خود را تجربه می‌کنند. هر دو مدل عادی و AMG این خودروهای لوکس پس از مدل سال ۲۰۲۱ به پایان راه خود خواهند رسید. تنها بهبود این خودروها برای یک سال آینده اضافه شدن رنگ بدنه نقره‌ای به دو نسخه کوپه و کانورتیبل خواهد بود.

طبق خبری که جولای سال پیش منتشر شد در کل هفت محصول مرسدس بنز در آمریکا به موزه فرستاده خواهند شد. ظاهراً S کلاس کوپه و کانورتیبل با دلیل خاصی از بازار خداحافظی خواهند کرد زیرا نمایندگی‌های مرسدس از ترکیب سبد محصولات این برند راضی نیستند.

علاوه بر تائید قطع تولید این دو خودرو مرسدس به دنبال توقف تولید C کلاس کوپه و کانورتیبل و همچنین E کلاس کوپه و کانورتیبل خواهد بود؛ اما شاسی بلندها همچنان حرف اول را در سبد محصولات مرسدس بنز خواهند زد زیرا این خودروها طی ۵ سال گذشته رشد فروش ۷۳ درصدی را برای مرسدس رقم زده‌اند.

نسل بعدی S کلاس سدان در هفته آینده معرفی خواهد شد. البته مرسدس به‌طورکلی با مدل‌های دو درب خود خداحافظی نخواهد کرد زیرا SL جدید و نسل بعدی AMG GT این نقش را بر عهده خواهند گرفت. این دو خودرو در واقع مدل‌های پرچم‌دار کوپه از مرسدس خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.