خداحافظی با نسخه‌های کوپه و کابریولت مرسدس S کلاس در نسل آینده

خداحافظی با نسخه‌های کوپه و کابریولت مرسدس S کلاس در نسل آینده

به‌تازگی وب‌سایت Automobilemag گزارش جامعی از فعالیت‌های آیندهٔ نزدیک مرسدس بنز از حالا تا سال ۲۰۲۳ منتشر کرده است. طبق این گزارش، خودروهای الکتریکی و همین‌طور کراس‌اوورهای بیشتری به سبد محصولات این برند لوکس آلمانی اضافه خواهند شد اما خبر بد اینکه در برنامه‌های مرسدس بنز خبری از نسل آیندهٔ نسخه‌های کوپه و کابریولت S کلاس نخواهد بود. به گفتهٔ اتومبیل مگزین، فعلاً تقاضای حداقلی از سوی ثروتمندان برای سدان لوکس S کلاس با قیمت شش‌رقمی وجود دارد اما ظاهراً این تقاضا برای نسخه‌های کوپه و کابریولت S کلاس به‌اندازهٔ کافی قوی نیست.

نسل کاملاً جدید سدان S کلاس در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد اما به گزارش اتومبیل مگزین، هرچند تولید نسخه‌های کوپه و کابریولت این خودرو تا بعد از سال ۲۰۲۰ همچنان ادامه خواهد داشت اما این نسخه‌ها در پلت‌فرم جدید S کلاس ساخته نمی‌شوند و نهایتاً به‌طور کامل کنار خواهند رفت. نسل کنونی S کلاس کوپه در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان جایگزین مدل CL به بازار آمد و حدود یک سال بعد نیز نسخهٔ کابریولت آن راهی بازار شد. علاوه بر این، در نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۶، مرسدس بنز نسخهٔ مایباخ S کلاس کابریولت را هم ارائه کرد. سال گذشته نیز S کلاس کوپه و کابریولت فیس‌لیفتی جزئی را تجربه کردند.

البته این بدان معنا نیست که مرسدس بنز به‌طور کامل از دنیای دودرهای لوکس سطح بالا خارج می‌شود چراکه AMG GT می‌تواند برخی از خریداران S کلاس که خواهان سفرهای بی‌انتها و سواری لوکس و راحت با تنها دودر هستند را به سمت خود جذب کند درحالی‌که انتظار می‌رود نسل جدید مدل SL نیز در سال ۲۰۲۰ از راه برسد. بااین‌حال در تاریخ مرسدس بنز گرند توررهای لوکس سابقه‌ای بسیار طولانی دارند و کنار گذاشتن نسخه‌های کوپه و کابریولت S کلاس می‌تواند پایان یک دورهٔ مهم را در تاریخ این برند اصیل آلمانی رقم بزند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.