حذف حداقل هفت مدل از محصولات مرسدس بنز از بازار آمریکا

حذف حداقل هفت مدل از محصولات مرسدس بنز از بازار آمریکا

مرسدس بنز قصد دارد حداقل هفت مدل از محصولات خود را از بازار ایالات‌متحده حذف کند. مدیر اجرایی مرسدس بنز ایالات‌متحده «نیکولاس اسپیکس» اواخر ماه ژوئن در گفتگو با نمایندگی‌ها از طریق کنفرانس اینترنتی تأیید کرد که سبد محصولات شرکت در این بازار کاهش پیدا می‌کند. هرچند اسپیکس مشخص نکرد که کدام مدل‌ها حذف خواهند شد اما منابعی احتمالات قدرتمندی را دراین‌باره مطرح کرده‌اند. به گزارش اتو نیوز، نسخه‌های کوپه و کابریولت C کلاس، E کلاس و S کلاس همگی از بازار آمریکا خارج خواهند شد. علاوه بر این، یکی از مدل‌های AMG GT و همین‌طور مدل CLS هم به همین سرنوشت دچار خواهند شد.

معاون ارشد شرکت AutoForecast Solutions «سام فیورانی» اظهار داشته است که استایل اسپرت‌تر سدان‌های جدید مرسدس موجب شده کوپه‌های این شرکت از چشم بیفتند. وی در این رابطه گفته است:

وجود درهای عقب و صندلی‌های عقب کاملاً کاربردی در سدان‌ها موجب شده کوپه‌ها اضافه به نظر برسند. کوپه‌ها و کابریولت‌ها هم‌اکنون فقط توسط تعداد معدودی از خریداران موردتوجه قرار می‌گیرند که وجود درهای اضافی را توهین‌آمیز می‌دانند؛ اما این خریداران هم به‌آرامی در حال حرکت به سمت سدان‌ها یا شاسی‌بلندها هستند و یا اینکه سالخورده شده‌اند

از سوی دیگر، فعلاً مشخص نیست که کدام‌یک از مدل‌های AMG GT از بازار آمریکا حذف خواهد شد اما بااین‌حال فیورانی ادعا می‌کند که تولید AMG GT4 در پایان عمر نسل کنونی آن در سال ۲۰۲۳ خاتمه خواهد یافت زیرا این مدل در محدودهٔ قیمتی CLS و S کلاس قرار داشته و سود آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به‌طورکلی، مرسدس بنز به دنبال کاهش پیچیدگی و هزینه‌های خود در ایالات‌متحده است زیرا گفته می‌شود گسترش محصولات این شرکت طی سال‌های اخیر، تمایز بین مدل‌های مختلف را برای خریداران دشوار کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.