جدیدترین جزئیات از نسل سوم مرسدس CLS

جدیدترین جزئیات از نسل سوم مرسدس CLS

سومین نسل از مرسدس بنز CLS مراحل نهایی توسعه خود را می‌گذراند و معرفی رسمی این خودرو ماه آینده در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس خواهد بود. برای نخستین بار، سایت اتوکار یک نسخه پروتوتایپ از این خودرو را تست کرده است .

CLS مدل ۲۰۱۸ که در جایگاهی بین مدل‌های E و S کلاس قرار می‌گیرد ارتباطی آشکار بین دو خودروی یاد شده برقرار خواهد کرد و از قطعات مشترک بسیاری از جمله پیشرانه‌ها و سیستم‌های کمک راننده آن‌ها سود خواهد برد. این خودرو که بر پایه پلتفرم دیفرانسیل عقب MRA بنا شده طیف وسیعی از پیشرانه‌های ۴ و ۶ سیلندر مرسدس را خواهد داشت.

گزینه‌های دیزلی شامل مدل ۴ سیلندر ۲۴۱ اسبی پایه و مدل‌های ۶ سیلندر قوی‌تر با خروجی‌های ۲۸۱ و ۳۳۵ اسب بخاری خواهند بود. انتظار می‌رود یکی از محبوب‌ترین پیشرانه‌های بنزینی نمونه ۳۶۲ اسب بخاری باشد که از سیستم هیبرید ملایم ۴۸ ولتی نیز بهره‌مند خواهد بود. این قوای محرکه از یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی و واحدی الکتریکی سود خواهد برد که به عنوان یک استارتر اتوماتیک شده عمل کرده و در زمانی که نیازی به پیشرانه احتراق داخلی نباشد آن را خاموش خواهد کرد. این سیستم در زمان عملکرد کامل ۲۰ اسب بخار را برای افزایش شتاب گیری در اختیار راننده قرار خواهد داد. نسخه AMG این خودرو نیز الکتریکی می‌شود تا بیش از ۴۲۰ اسب بخار قدرت داشته باشد.

نسل جدید CLS دارای سیستم تعلیق فولادی غیرفعال و رینگ‌های ۱۸ اینچی بوده درحالی‌که سیستم تعلیق فولادی فعال و بادی نیز به همراه رینگ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی به‌صورت آپشن در دسترس خواهند بود. هر سه نوع سیستم تعلیق با E کلاس مشترک بوده اما برای ارائه سواری اسپورت تر و هیجانی‌تر باز تنظیم شده‌اند.

احتمالاً بارزترین مشخصه کابین نسل جدید CLS کاکپیت آپشنال برگرفته از S کلاس خواهد بود درحالی‌که نورپردازی LED و صندلی‌های ماساژوردار نیز راحتی مثال‌زدنی را ایجاد خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.