تیونینگ ب‌ام‌و سری ۴ توسط ای سی اشنیتزر

تیونینگ ب‌ام‌و سری ۴ توسط ای سی اشنیتزر

با اینکه طراحی ب‌ام‌و سری ۴ جدید بسیار بحث‌برانگیز و جنجالی بوده اما این امر باعث نشده تیونرهایی همچون ای سی اشنیتزر دست روی این خودرو نگذاشته و ظاهری دینامیک‌تر را معرفی نکنند.

برخی از قطعات ای سی اشنیتزر برای سری ۴ جدید کد G22 قبلاً در دسترس بوده‌اند درحالی‌که برخی دیگر هنوز در حال توسعه هستند. کل این کیت از فوریه سال آینده در دسترس خریداران خواهند بود.

اما از جمله قطعات در دسترس می‌توان به مجموعه رینگ و لاستیک‌ها شامل نمونه‌های سبک‌وزن ۱۹ و ۲۰ اینچی AC1 با رنگ نقره‌ای یا آنتراسیت اشاره کرد. کیت فنرها نیز باعث می‌شوند ارتفاع سری ۴ تا ۳۰ میلی‌متر کاهش یابد. همچنین یک سیستم تعلیق اسپورت هم باعث کاهش ارتفاع ۲۰ تا ۳۰ میلی‌متری می‌شود. خروجی‌های اگزوز اسپورت با طرح کرومی، مشکی یا کربنی نیز در دسترس هستند.

داخل کابین شاهد میدونی شیفترها، میدونی‌ها و نگهدارنده کلید از جنس آلومینیوم خواهید بود. از دیگر قطعاتی که سال آینده در دسترس خواهند بود می‌توان به اسپویلر جلو، اسپویلر سقفی، فویل محافظ رکاب عقب، اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و اسپویلر کربنی در عقب اشاره کرد.

اما از نظر بهبودهای پرفورمنس برای دو مدل ۴۳۰i و M440i می‌توان اگزوز سفارشی را نام برد که فعلاً در حال توسعه است.

نتیجه نهایی این تغییرات ایجاد ب‌ام‌و سری ۴ با ظاهری گیراتر است که هماهنگی خوبی با جلوپنجره بسیار بزرگ این خودرو دارد. نظر شما چیست؟ نسخه تیون شده توسط ای سی اشنیتزر را دوست دارید یا مدل استوک کارخانه را؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.