تیزرهایی از چری تیگو کوپه کانسپت

تیزرهایی از چری تیگو کوپه کانسپت

چری از کانسپت تیگو کوپه در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی خواهد کرد و گفته شده خودروی مذکور پیش‌نمایشی از شاسی‌بلند آینده‌ی این شرکت خواهد بود. شاسی‌بلند جدید این برند در جایگاهی بالاتر از تیگو ۷ قرار خواهد گرفت.

اگرچه تیگو ۷ نسبتاً مدرن محسوب می‌شود اما انتظار داریم که ساخته‌های آینده‌ی تیگو از عناصر طراحی قرض گرفته شده از خودروی نمایشی سال پیش FV2030 سود ببرند.

تمام چیزی که از این تیزرها دستگیرمان می‌شود این است که خودرو از پروفایل اسپورتی بهره‌مند بوده و رنگ‌آمیزی جداگانه‌ای برای سقف خواهد داشت. همچنین اسپویلر پشتی بزرگ بکار رفته نیز احتمالاً مشابه نمونه‌ی بکار رفته در FV2030 خواهد بود.

هرچند برخلاف FV2030، خودروی مفهومی تیگو کوپه به احتمال زیاد فاقد درب‌های گالوینگ خواهد بود زیرا می‌خواهد کمی کاربردی‌تر باشد. همچنین، با اینکه نوارهای LED پهن بکار رفته در بخش جلویی بسیار کانسپت مانند هستند اما انتظار نداریم که آن را در مدل‌های تولیدی ببینیم.

طبق گفته‌های LeBlog Auto، این خودروی مفهومی شکل دهنده‌ی خودروی پرچم‌دار تیگو ۸ خواهد بود. البته گفته‌های این نشریه تأیید نشده اما در صورت تولید چنین خودرویی باید شاهد رقابت تیگو ۸ با رقبایی چون چانگان CS95، هاوال H7 و ترامپچی GS7 باشیم. شایان ذکر است هیچ‌کدام از خودروهای یاد شده شاسی بلندهای کوپه مانند نیستند.

حدود دو هفته‌ی دیگر با آغاز به کار نمایشگاه خودروی شانگهای شاهد رونمایی از کانسپت تیگو کوپه خواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.