تویوتا GR سوپرا دستی در برابر GR 86، کدام‌یک بهتر است؟

تویوتا GR سوپرا دستی در برابر GR 86، کدام‌یک بهتر است؟

اگر به دنبال یکی از محصولات اسپرت تویوتا با گیربکس ۶ سرعته دستی باشید دو گزینه جذاب خواهید داشت: سوپرا ۳.۰ به‌روز شده یا GR 86 جدید. حال انتخاب شما کدام است؟ برای یافتن پاسخ این سؤال مجله تاپ گیر اخیراً سری به پیست و خیابان زده تا این دو خودرو را با یکدیگر مقایسه کند. این ویدئو یکی از اولین فرصت‌های تماشای عملکرد سوپرای دستی خواهد بود. آیا انتظار چندین ساله طرفداران و خریداران برای رانندگی با سوپرای دستی ارزشش را داشته است یا خیر؟

کار تویوتا چیزی فراتر از قرض گرفتن گیربکس دستی بی ام و به همراه نصب آن در سوپرا بوده است. این خودروساز ژاپنی اصلاحات متنوعی را روی گیربکس موردبحث انجام داده و آن را به نمونه‌ای سبک‌تر بدل نموده است. همچنین از کلاچی بزرگ‌تر با فنرهای تقویت شده در آن استفاده می‌شود. تویوتا همچنین نسبت دنده نهایی را کوتاه می‌کند و پکیج نرم‌افزاری منحصربه‌فردی را توسعه می‌دهد تا گشتاور پیشرانه را در زمان درگیری کلاچ بهینه سازد. یکی از مجریان تاپ گیر در خلال بررسی این خودرو می‌گوید تویوتا حتی وزن دسته‌دنده‌های مختلف را بررسی کرده و نهایتاً به نمونه‌ای با وزن ۲۰۰ گرم رسیده است. مجری تاپ گیر در خلال تست سوپرا می‌گوید این خودرو در واقع جذاب‌ترین نسخه‌ای از سوپراست که تاکنون پشت فرمانش می‌نشیند.

اما سوپرای دستی در برابر مدل ارزان‌تر و کم‌توان‌تر GR 86 چگونه ظاهر می‌شود؟ به وضوح این کوپه اسپرت به اندازه سوپرا سریع نیست اما پکیجی بسیار درگیر کننده و هیجان‌انگیز را ارائه می‌کند. GR 86 همچنین ساده‌تر از سوپرا بوده و تجربه رانندگی خام‌تری را عرضه می‌کند. اگر خواهان یک خودروی اسپرت دیفرانسیل عقب هستید که هیجان رانندگی بالایی داشته باشد بهتر است GR 86 را انتخاب کنید. قیمت کمتر نیز یکی از مزیت‌های مهم GR 86 خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.