تست شتاب و سرعت بی ام و M240i در اتوبان

تست شتاب و سرعت بی ام و M240i در اتوبان

همانند تمامی محصولات دیگر M پرفورمنس، بی ام و M240i xDrive جدید خودروی تا بن دندان ارتقا یافته توسط M نیست. این روزها همه به دنبال کاهش حجم پیشرانه‌ها و استفاده از سیستم‌های الکتریکی هستند اما ما هنوز هم از تولید یک کوپه داغ با پیشرانه ۶ سیلندر سورپرایز شده‌ایم. ب ام و در مقابل وسوسه استفاده از پیشرانه ۴ سیلندر ایستادگی کرده و نیروگاه ۳ لیتری M2 قبلی را حفظ کرده تا قیمت بالای این خودرو را توجیه کند.

یوتیوبرها هم‌اکنون به تست سری ۲ کوپه داغ‌تر دعوت شده‌اند و کانال اتومان تی وی نیز جزو این لیست بوده است. این کانال یکی از چندین یوتیوبری است که خودروها را در بخش‌های بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان تست می‌کند. راننده با M240i xDrive جدید شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۳۹ ثانیه‌ای را ثبت کرده که با گفته‌های خود ب ام و مطابقت دارد.

این خودرو در ادامه شتاب ۳.۹ ثانیه‌ای را نیز بر جای گذاشته که تفاوت در اندازه‌گیری شتاب خودرو از لحظه سکون و در لحظه حرکت را نشان می‌دهد. شایان ذکر است تست دوم شامل شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت بوده نه ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و این تفاوت نیز به همین خاطر توجیه‌پذیر است.

وظیفه دوم M240i xDrive در اتوبان شتاب گیری از سرعت ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت بوده و این خودرو توانسته رقم قابل‌احترام ۱۰.۶ ثانیه را بر جای بگذارد. خودروی موردبحث نهایتاً به سرعت حدود ۲۵۰ کیلومتر در ساعت رسیده و محدود کننده الکترونیکی وارد عمل شده هرچند مجری می‌گوید این خودرو می‌تواند به سرعت‌های بالاتر هم برسد.

اگرچه ب ام و فعلاً نسخه چهار چرخ محرک این کوپه را عرضه می‌کند اما در آینده نزدیک نسخه دیفرانسیل عقب نیز قابل انتخاب خواهد بود. متأسفانه این مدل فقط با گیربکس اتوماتیک در دسترس خواهد بود و تنها استثنای خانواده نیز به M2 جدید مربوط خواهد شد که قرار است سال آینده و فقط به‌صورت دیفرانسیل عقب عرضه شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.