تست سرعت و شتاب مرسدس CLK قدیمی

تست سرعت و شتاب مرسدس CLK قدیمی

دومین نسل مرسدس بنز CLK از مدل سال ۲۰۰۳ در آمریکا عرضه شد و فول ترین مدل بدون AMG آن با نام CLK 500 شناخته می‌شد که پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری‌اش قدرت ۳۰۲ اسب بخاری و گشتاور ۴۶۰ نیوتون متری داشت. این خودروی کوپه ۸ سیلندر به تازگی در تست سرعت و شتاب شرکت کرده است.

CLK 500 2003 موردبحث حتی با وجود کارکرد ۱۲۷۶۰۳ کیلومتری در طول این سال‌ها بسیار خوب به نظر می‌رسد. شاید میکروفون بکار رفته برای تصویربرداری اشکالاتی داشته باشد اما خودرو حتی در سرعت‌های بالا نیز کابینی بسیار آرام دارد. به نظر می‌رسد با یک گرندتورر عالی طرف هستیم.

راننده این تست را در اواخر روز انجام داده و ترافیک روانی وجود داشته است. CLK موردبحث در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان به سرعت ‌بالای ۲۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حتی سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت را نیز رد کرده است.

در بخش اول ویدئو به خاطر کیفیت نازل آن به سختی می‌توان سرعت را تشخیص داد اما با توجه به وضعیت قرارگیری عقربه سرعت شمار احتمالاً خودرو سرعتی فراتر از ۲۵۰ کیلومتر در ساعت داشته است.

در بخش دوم کلیپ راننده تست دیگری را تدارک می‌بیند. این بار سرعت شمار به حداکثر سرعت ۲۶۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد. پرفورمنس خودرو حتی پس از گذشت این سال‌ها نیز خوب و پرقدرت به نظر می‌رسد. ظاهراً مرسدس CLK به‌طور خاص برای این هدف توسعه یافته چراکه در کلیپ موردبحث بسیار راحت به سرعت‌های بالا می‌رسد.

مرسدس CLK 500 در سال ۲۰۰۷ جای خود را به CLK 550 داد. این خودرو به پیشرانه ۵.۵ لیتری مجهز بود و قدرت ۳۸۲ اسبی و گشتاور ۵۳۰ نیوتون متری داشت.

اما پرچم‌دار نسل دوم CLK مدل مشهور CLK 63 AMG بلک سریز بود که تنها ۵۰۰ دستگاه از آن بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ تولید شد. این مدل هم به پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با خروجی ۵۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۳۰ نیوتون متر مجهز بود و نیروی تولیدی از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک به اکسل عقب منتقل می‌شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.