تزریق هورمون به مرسدس-ای‌ ام‌ جی GT S توسط فوستلا

تزریق هورمون به مرسدس-ای‌ام‌جی GT S توسط فوستلا

اوایل سال جاری موسسه‌ی فوستلا یک دستگاه مرسدس-ای ام جی GT S تیون شده را معرفی کرد که قلب تپنده‌ی آن خروجی ۶۱۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۶۸ نیوتون متری داشت.

مهندسان این شرکت هم‌اکنون برنامه‌ی بهتری را برای خودروی اسپورت مرسدس تدارک دیده‌اند. این پکیج که سطح ۲ نامیده می‌شود شامل برنامه‌ریزی دوباره‌ی ECU و خروجی‌های اگزوز ارتقا یافته می‌باشد. همچنین با استفاده از فیلتر هوای اسپورت BMC شاهد این هستیم که قدرت پیشرانه به ۶۵۰ اسب بخار و گشتاور نیز به ۸۰۰ نیوتون متر رسیده است.

متأسفانه این تیونر آلمانی که در هانوفر مستقر است چیزی درباره میزان سریع بودن مرسدس-ای ام جی GT S تیون شده نگفته اما شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن احتمالاً به عدد ۳ ثانیه نزدیک خواهد بود زیرا مدل استاندارد کارخانه‌ای که پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین توربوی ۵۱۰ اسبی دارد در ۳.۸ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اما فوستلا دستی هم بر سر و روی خودرو کشیده و آن را به کیت بدنه‌ی آئرودینامیکی مجهز کرده که با همکاری موسسه پریور دیزاین ساخته شده است؛ و به منظور ایجاد تأثیری عمیق‌تر فوستلا پوششی خاص با رنگ سبز را روی بدنه کار کرده است. سیستم تعلیق فنر پیچشی KW و رینگ‌های ۲۰ اینچی ADV.1 نیز از دیگر بهبودهای این خودروی اسپورت آلمانی هستند. در کل ۵۰ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد و همگی هم مختص بازار اروپا هستند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.