تحقیر مرسدس بنز در صربستان!

تحقیر مرسدس بنز در صربستان!

بسیاری از شهروندان بلگرادی یک مرسدس بنز C کلاس کوپه‌ی غیرعادی را در خیابان‌های این شهر مشاهده کرده‌اند. تصاویر این خودرو نیز در شبکه‌های مجازی بازخوردهای فراوانی داشته است.

شاید در نگاه اول این خودرو را یک محصول تست عادی در نمایندگی‌های مرسدس بنز بدانید اما در واقع این C کلاس کوپه به یک تاجری تعلق دارد که از خدمات پس از فروش مرسدس بنز اصلاً رضایت ندارد.

همان‌گونه که تصور می‌کنید نوشته‌های چسبانده شده روی خودرو خیلی به مذاق مرسدس خوش نمی‌آید و کاملاً بر ضد آن است. در یک‌طرف خودرو نوشته شده است: “مرسدس آشغال است. کلاچی که ۳۰ هزار کیلومتر کارکرده تحت پوشش گارانتی نیست.”

به منظور هرچه گسترده کردن پیام خود، مالک خودروی مورد بحث نوشته‌ی دیگری را روی کاپوت چسبانده است: “مرسدس آشغال است. استارتر در ۱۳ هزار کیلومتر و کلاچ در ۳۰ هزار کیلومتر تعویض شده و هیچ‌یک از آن‌ها نیز تحت پوشش گارانتی نیستند.”

اگرچه نوشته‌های یاد شده کاملاً گویای وضعیت است اما مالک خودرو تأکید می‌کند C کلاس کوپه‌ی او پس از ۱۳ هزار کیلومتر با استارتر معیوب مواجه شده و کلاچ نیز در ۳۰ هزار کیلومتر خراب شده است. بهتر است نمایندگی محلی مرسدس در این شهر توضیح و دلیل مناسبی برای عدم ارائه‌ی گارانتی برای خودرویی جدید ارائه کند.

معمولاً خودروسازان از پذیرش گارانتی محصولات خود خودداری کرده و آن را به عدم استفاده‌ی صحیح از خودرو حواله می‌دهند. حدس می‌زنیم این بار نیز همین موضوع رخ داده باشد هرچند نمی‌توان گفت آیا راننده واقعاً از خودرو به گونه‌ای مناسب استفاده کرده است یا خیر؛ اما صرف‌نظر از نوع استفاده از خودرو بهتر است مرسدس چاره‌ای بیندیشد زیرا این‌گونه حرکات می‌تواند تأثیرات بدی روی شهرت و اعتبار این شرکت داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.