تجهیزات اضافی برای بالاترین مدل مرسدس بنز

تجهیزات اضافی برای بالاترین مدل مرسدس بنز

مرسدس بنز کلاس اس اکنون ممتازترین خودروی این شرکت به شمار می‌رود و البته مدل S63 AMG هم گل سرسبد این کلاس است. اما هنوز کسانی هستند که به دنبال خاص بودن و تجهیزات ویژه می‌گردند. بنابراین AMG دست به کار شده و آپشن های جدیدی را برای کوپه این مدل در نظر گرفته است. در ابتدا چرخ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی با پره‌های نازک ده تایی، جلب توجه می‌کنند. مخصوصاً وقتی کالیپرهای قرمز رنگ ترمزهای سرامیکی از پشت آن‌ها نمایان است.

پکیج فیبر کربن بدنه شامل باله جلو، آینه‌های جانبی، دامنه‌های کناری و دیفیوزر قسمت عقب خودرو می‌شود. همانند کلاس C جدید، پکیج شب یا نایت پکیج شامل اگزوزهای چهارتایی متوازی‌الاضلاع، دیفیوزر، شکاف سپر جلو و روکش آینه‌ها، همگی به رنگ مشکی و خام فیبر کربن رنگ نشده بر جذابیت‌های این خودرو می‌افزایند.

پوشش چرم سفید و سیاه رنگ کابین با سوراخ‌های میکرو و دوخت منحصربه‌فرد، پوشش فیبر کربنی موتور و نشان AMG در جای جای خودرو نیز از دیگر تمایزات این اتومبیل فوق لوکس و اسپرت می‌باشند.

با وجودی که مرسدس بنز به طور خودخواسته، سرعت ماشین‌هایش را همانند سایر خودروسازان آلمانی به عدد ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود کرده اما با پرداخت اضافی و دریافت پکیج راننده، این سرعت در عدد ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.